استاندار مازندران قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران را با درخشش بشیر باباجانزاده دلاور مازنی در جام جهانی کشتی فرنگی 2014 تبریک گفت.

 دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران با ارسال پیامی درخشش بشیر باباجانزاده فرنگی کار ارزنده  مازندرانی را در کنار سایر اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی 2014 تهران تبریک گفت.
در متن تبریک دکتر فلاح جلودار استاندار مازندران آمده است:
جای بسی شکر و خوشحالی است که بار دیگر جوانان غيرتمند ایرانی ، به ویژه بشير بابا جانزاده دلاور مازندرانی با درخشش و قهرمانی خود موجبات شادی دل رهبر معظم انقلاب و مسئولین نظام و مردم ولایی ایران عزیز اسلامی و مازندران سرافراز را فراهم نمودند.
غيرت و جوانمردي كشتي گيران عزيزمان در رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی 2014 موجب شد تا تیم ملی کشتی فرنگی ایران با پشت سرگذاشتن همه رقبا در دیدار نهایی حریف مطرح خود روسیه را با درخشش بشیر باباجانزاده مقتدرانه شکست دهد و با افتخار به مقام قهرماني دست يابد.
ضمن تبریک این قهرمانی و دلاور مردی به مقام معظم رهبری ؛ ریاست محترم جمهوری و همه مردم ایران عزیز اسلامی و بویژه مازندراني های ولایتمدار ؛ تداوم توفیقات و استمرار پيروزي جوانان این مرز و بوم را در همه عرصه ها از خداوند منان خواستارم.

اشتراک این خبر در :