رييس هيات مديره شركت مهندسي متان در مراسم امضاي موافقت نامه طرح توسعه پايدار مازندران با اشاره به سند چشم انداز توسعه كشور، خاطرنشان ساخت: 11 سال از ابلاغ اين سند مهم مي گذرد اما متاسفانه با غفلت، فرصت سوزي كرديم.

به گزارش کیاپرس، مهندس تالاري، به فرصتهایی که خداوند در اختیار م ا قرار داده، افزود:اگر اين فرصت ها را از دست بدهيم كفران نعمت کرده ایم.

وی، باور و اعتقاد به كار و اراده و پشتكار رسيدن به هدف را دو ويژگي مهم در دستیابی به توسعه پایدار دانست و افزود: نماينده ولي فقيه در استان، استاندار و همه مديران استان در كنار مديران و سرمايه گذاران صنعت نفت، عزم راسخي براي تحقق اين موافقت نامه دارند.
رييس هيات مديره شركت مهندسي متان با بيان اينكه ظرفيت بي كران صنعت نفت و گاز كشور امروز در خدمت اهداف عاليه نظام اسلامي قرار دارد، اظهار داشت: متاسفانه از ظرفيت صنعت نفت به خوبي استفاده نشده و در اين زمينه كوتاهي كرديم.

تالاری نقش مازندران را در حوزه انرژي كشور با اهميت توصيف كرد و افزود: امروز ظرفيت عظيم ساخت تجهيزات نفت و گاز و پتروشيمي در مازندران وجود دارد كه قابليتي بسيار موثر و حياتي است.
رييس هيات مديره شركت مهندسي متان با اشاره به روي كار آمدن دولت تدبير و اميد، اظهار داشت: اين دولت با عنايت خداوند متعال و بر مدار اعتدال، فرصت هاي خوبي در اختيار سرمايه گذاران قرار خواهد داد كه بايد به نحو احسن استفاده كنيم.

اشتراک این خبر در :