به گزارش  کیاپرس،   امام جمعه ساری، در  خطبه نماز جمعه سال 93 با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهانی توسط رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: این شعار، ادامه‌دهنده شعار اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی است که اگر حماسه اقتصادی احیا نشود نمی‌توانیم در برابر تحریم‌های دشمنان، ایستادگی کنیم.
آیت‌الله نورالله طبرسی ضمن بیان مطلب بالا، افزود: اقتصاد مقاومتی با عزم ملی به سرانجام می‌رسد و با مدیریت بروکراسی و کاغذبازی، در این امر بزرگ کاری از پیش نمی‌رود.
وی، با بیان اینکه عید نوروز مربوط به زرتشتیان نیست بلکه آغاز طلوع بهار است، اظهارداشت: مردم به دلیل نسیم روح بخش بهاری جشن نوروز برپا می‌کنند.
امام جمعه شهرستان ساری خاطرنشان کرد: سخنان رهبری را باید مانند عمل به رساله ببینیم، اقتصاد مقاومتی رساله است و باید به آن عمل کنیم و وقتی اجرایی شود جلوی تحریم‌ها گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: عید فرصت و خوبی‌هایی دارد که باید از آن استفاده کرد، نو شدن طبیعت دست ما نیست ولی همزمان با تحول در طبیعت باید در خودمان، تحول ایجاد کنیم، اختلاف‌ها، عداوت و تبعیض را از زندگی کنار بگذاریم.

 

اشتراک این خبر در :