استاندار مازندران گفت: همه دستگاه‌های مرتبط با خدمات سفر، از یک ماه قبل در آمادگی به سر می‌برند و آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستیم.

به گزارش کیاپرس، ربیع فلاح جلودار در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی مازندران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان آمادگی استان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی، اظهار داشت: همه دستگاه‌های مرتبط با خدمات سفر، از یک ماه قبل در آمادگی به سر می‌برند و آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی هم با بیش از 10 هزار نیرو در تلاش است و فعالیت‌های انضباطی و ارشادی را در دستور کار دارد، بیان داشت: هماهنگی‌های خوبی در سطح استان در این راستا به وجود آمده است.

فلاح با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری هم حدود 650 هزار واحد مختلف پذیرایی و اقامتی در استان آماده است، گفت: سواحل از موضوعات مهم برای ما است و ضمن اینکه پاکسازی در دست انجام است برای سال 93 هم به شکل فرهنگی و گسترده نسبت به این کار اقدام خواهد شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه زهکشی اراضی کشاورزی از برنامه‌های ویژه سال 93 است، افزود: برای تامین آب کشاورزی، آب آشامیدنی و به‌ویژه فروش تولیدات کشاورزان برنامه داریم.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز به سفر نمی‌روم و سفرهای ما، همان سرکشی‌های درون‌استانی است، تصریح کرد: چون مازندران در حوزه گردشگری جزء دو سه استان برتر است و باید برای ارائه خدمت به مسافران در استان حضور یابیم.

اشتراک این خبر در :