نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه استان دارای مواهب الهی همچون دریا و جنگل و سرسبزی فراوان است ، گفت : متاسفانه بیکاری و فقر پنهان در این خطه وجود دارد.

به گزارش کیاپرس، آیت الله نورالله طبرسی  در سیزدهمین جلسه شورای هماهنگی رفاه اجتماعی دستگاه های اجرایی مازندران در ساری به ظرفیت های فراوان استان در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود : به رغم این همه مواهب الهی، متاسفانه استفاده بهینه از آن نشده است.

امام جمعه ساری اظهار داشت : با وجود این همه سرمایه الهی ، بیش از 62 هزار خانوار با 106 هزار نفر جمعیت در مازندران تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که این آمار خود نشان از فقر استان دارد.

وی افزود : امید است در سال جدید دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی مدون و مساعدت بیشتر از این استان نسبت به دیگر مناطق ، اقدامات مفید و موثری در جهت رفع معضلات بویژه فقر صورت دهد.

طبرسی خطاب به اعضای شورای هماهنگی رفاه اجتماعی دستگاه های اجرایی مازندران گفت : کار شما با سایر ادارات و دستگاه ها متفاوت است زیرا با انسان های نیازمند و محروم سر و کار دارید و در واقع کار شما به نوعی نزد خداوند منان دارای قرب و منزلت و اجر معنوی است.

وی افزود : کار شما سخت است چون با انسان های عاطفی و احساسی سر و کار دارید و باید سعی کنید با تعامل و همدلی بیشتر و صبر و استقامت در جهت رفع مشکلات افراد نیازمند تلاش نمایید و یقین داشته باشید فعالیت و عملکرد شما هرگز فراموش نخواهد شد و دعای خیر انسان های نیازمند بدرقه راهتان خواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت : نعمت امنیت ، ولایت ، وحدت و همدلی را باید قدر دانست زیرا خداوند متعال ناظر اعمال همه انسان ها است.

اشتراک این خبر در :