کیاپرس –استاندار مازندران با اهدای لوح تقدیری از عملکرد دکتر گلپایگانی مدیر کل دامپزشکی مازندران بعنوان دستگاه برتر استان تجلیل کرد.

به گزارش کیاپرس به نقل از روابط عمومی ، در راستای اجرای موفقیت آمیز رزمایش های پدافند غیر عامل با محوریت اقدامات پیشگیرانه دامپزشکی در حوزه مبارزه با بیماریهای دامی و جلوگیری از انتشار این بیماریها با اولویت بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان ، دکتر بخشی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری مازندران با حضور در اداره کل دامپزشکی استان ، لوح تقدیر استاندار مازندران را تسلیم دکتر گلپایگانی کرد.

حسینی در بخشی از این لوح آورده :

جناب آقای دکتر گلپایگانی مدیر کل محترم دامپزشکی استان مازندران

با سلام و تحیات الهی و با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد ص تحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری مدظله العالی در حوزه پدافند غیر عامل مرهون تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مدیران فداکار و جهادگری است که در این راستا مدبرانه و مجاهدانه برای انجام وظیفه و رسالت سازمانی و پیشرفت امور نقش آفرینی می کند.

 بدینوسیله از تلاش های ارزنده و همت والای جنابعالی بعنوان دستگاه برتر استان در اجرای برنامه ها و تحقق اهداف پدافند غیر عامل با تاسی از شعار ( برای مردم ، پدافند دانش بنیان ، حفاظت از زیرساخت ها و تداوم کارکردها ) و در راستای تاکیدات دولت انقلابی و مردمی سیزدهم کمال تقدیر و تشکر بعمل می آید . توفیق روز افزون جنابعالی را در سایه الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر عج و پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی و سیاست های دولت انقلابی و مردمی در تعالی و پیشرفت اهداف مقدس جمهوری اسلامی آرزومندم.

سید محمود حسینی پور استاندار و رئیس شورای پدافند غیر عامل استان مازندران

اشتراک این خبر در :