مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: در 11 ماه امسال 604 نفر در محورهای مازندران در اثر تصادف کشته شدند که 112 نفر موتورسوار و 149 نفر عابر پیاده بودند.
به گزارش کیاپرس، مجیدرضا نصرالله‌نژاد در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به احداث 150 پل عابر پیاده در طول راه‌های مازندران افزود: استفاده عابران از پل عابر پیاده ضروری است.

وی از  حضور 15 دستگاه خودروی گشت نامحسوس در محورهای مازندران خبر داد و گفت: بیش از 41 دستگاه دوربین نظارتی و تصویری و 65 دستگاه تردد شمار در محورهای مازندران نصب شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با اشاره به اینکه 120 دستگاه امداد خودرو در مسیر جاده‌های مازندران مستقر شده است، افزود: 40 دستگاه جرثقیل در پلیس راه‌های مازندران مستقر و در نواحی کوهستانی تردد می‌کند.

نصرالله‌نژاد با تاکید براینکه همه خودروهای قبل از سفر باید دارای برگه معاینه فنی باشند، افزود: پنج مرکز معاینه فنی در مازندران تعریف شده است که تمامی خودروهای سبک و سنگین با مراجعه به این مراکز باید از سلامتی خودروی خود آگاه باشند.

وی افزود: مردم  می توانند شکایات خود را از سیستم حمل و نقل مازندران به شماره 3000143 پیامک بزنند تا به شکایات آنها رسیدگی شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران اظهار داشت: مسافرانی که قصد سفر شهرستانی دارند شکایات خود را با شماره 1141 بازگو کنند.

نصرالله‌نژاد با اعلام اینکه در ایام تعطیلات نوروز تیمی از نیروهای اداره کل پایانه‌ها به صورت کشیک خدمات‌رسانی می‌کنند، اظهار داشت: در تمام پایانه‌های استان نماینده‌ای از اداره کل برای رفع مشکلات مردم حضور و نظارت دارند.

اشتراک این خبر در :