خلخالی علی خلخالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام صنفی رایانه‌ای مازندران اظهار داشت: این سازمان در حال حاضر بیش از 700 عضو در مازندران دارد.

وی تصریح کرد: هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران به مدت سه سال انتخاب می‌شود.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران مهم‌ترین برنامه سه ساله این سازمان در دوران تصدی‌گراش در این صنف را ساماندهی بازار آی‌تی استان اعلام کرد و گفت: تعامل با سازمان‌های دولتی مازندران در برنامه کار این سازمان نیز به طور جدی پیگیری می‌شود.

رئیس انجمن نظام صنفی رایانه‌ای مازندران برنامه‌ریزی آموزشی برای اعضای نظام صنفی مازندران از دیگر برنامه‌های در دست اجرا این سازمان عنوان کرد و گفت: شاخه مشاوران اعضای نظام صنفی رایانه مازندران باید فعال شود.

وی با گلایه از عدم همکاری مسئولان مازندران با انجمن نظام صنفی رایانه مازندران گفت: با وجود توانمندی‌های رایانه‌ای که در مازندران وجود دارد پروژه‌های آی‌تی مازندران به پیمانکاران غیر بومی واگذار می‌شود.

خلخالی در پایان گفت: توانمندی آی‌تی مازندران فرا استانی است و پیمانکاران این سازمان توانایی لازم برای اجرای پروژه‌های بزرگ آی‌تی مازندران را نیز دارند

اشتراک این خبر در :