روح‌الله ردایی شب گذشته در آیین کلنگ‌زنی ساختمان بهزیستی کیاسر، اظهار داشت: در رژیم گذشته، حاکمیت نسبت به محرومان و مستضعفان، بی‌توجه بود.

خبرگزاری فارس: تامین اعتبار پروژه ساختمان بهزیستی شهر کیاسر

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی برای تحقق اصل 21 و 29 قانون اساسی، نسبت به ایجاد سازمان بهزیستی اقدام کرد، گفت: سازمانی باید به کمک نیازمندان و محرومان برود که نگاه مهربانانه، شئونات انسانی و اسلامی و نگاه مددکارانه داشته باشد و حرمت خانواده را خدشه‌دار نکند.

ردایی با اشاره به اینکه بهزیستی مازندران در سال 1360 با 45 میلیون تومان اعتبار در سال راه‌اندازی شد، ادامه داد: امروز بیش از 450 میلیارد تومان اعتبار داریم و بهزیستی مازندران از نظر ارائه خدمت، از استان‌های درجه یک است.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه در بهزیستی مازندران حدود 43 هزار معلول و  5 هزار و 700 زن سرپرست خانوار را زیر پوشش داریم، تصریح کرد: انسان‌هایی که به نوعی دارای مشکل هستند، زیر پوشش بهزیستی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به هفت مرکز نگهداری بیماران مزمن روانی در استان، گفت: برای پدیده استکباری و استعماری که در کشور رایج شده بیش از 370 مرکز ترک اعتیاد در استان فعالیت می‌کنند و این آمار خوبی نیست.

ردایی با بیان اینکه در شرایط بحرانی، پروژه جدید به هیچ عنوان کلنگ‌زنی نمی‌شود، ادامه داد: اعتبار احداث این مرکز، خارج از موارد پیگیری‌های استانی، تامین شده است و امیدوارم بتوانیم در دهه فجر سال آینده، این مرکز را راه‌اندازی کنیم.

وی گفت: این مرکز در زمینی حدود هزار متر مربع که از سوی مرحوم محمد محمدنژاد وقف شده با زیربنای بیش از 250 متر در دو طبقه احداث می‌شود.

اشتراک این خبر در :