روابط عمومی چشم و گوش مدیر و بازوی توانمند و اجرایی مدیریت شهری است

کیا پرس :مهدی عبوری در نشست با مدیران و کارکنان شهرداری ، مناطق سه گانه و سازمان های تابعه که به مناسبت روز روابط عمومی برگزار شد گفت: از ارائه طرح های موثر و جدید توسط روابط عمومی برای توسعه ساری حمایت خواهیم کرد
ارائه طرح های موثر و جدید توسط روابط عمومی برای توسعه ساری را حمایت خواهم کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، در  نشست شهردار مرکز استان با مدیران و کارکنان روابط عمومی شهرداری، مناطق سه گانه و سازمان های تابعه که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روزارتباطات و روابط عمومی برگزار گردید، مهدی عبوری ضمن قدردانی از رضازاده، مدیر روابط عمومی شهرداری مرکز استان در راستای هماهنگی این نشست اظهار داشت: امیدوارم برگزاری این نشست ها خروجی مطلوبی را برای شهروندان به همراه داشته باشد.

وی به حمایت از ارائه طرح های جدید و موثر توسط روابط عمومی برای توسعه شهر ساری اشاره نموده و افزود: روابط عمومی شهرداری می تواند با همکاری سایر واحدها و با ارائه طرح های جدید و موثر گام بلندی برای توسعه شهر ساری بردارد.

عبوری روابط عمومی را چشم و گوش مدیر دانست و ادامه داد: با ارتباطی که روابط عمومی میان مجموعه و شهروندان برقرار می نماید می تواند در به حداقل رساندن کاستی ها و تقویت ظرفیت های موجود نقش بسزایی داشته باشد.

شهردار ساری با تقدیر از تلاشهای روابط عمومی شهرداری در زمینه ایجاد ارتباط دو سویه با شهروندان تصریح کرد: ایجاد راه های وحدت رویه در حوزه اندیشه از انتظارات بنده از روابط عمومی شهرداری است.

این مسئول اطلاع رسانی را از دیگر وظایف روابط عمومی برشمرد و گفت: باید هزینه ها بسمت مقوله فرهنگ سازی سوق پیدا کرده وبرای ارتقاء فرهنگ شهروندی باید برنامه ریزی گردد.

در ادامه این نشست عبوری سند چشم انداز ۲۰ ساله را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: توجه به توسعه گردشگری به عنوان تنها راه برون رفت از مشکلات ساری رویکرد مدیریت شهری قرار گرفته و در  این مسیر روابط عمومی کمک حال مدیریت شهری قرار گرفته است.

شهردار ساری اعتماد میان مدیریت شهری و شهروندان را حلقه مفقوده عنوان کرد و افزود:با ایجاد نشاط شهروندی و برگزاری برنامه های فرهنگی و اجرای پروژه های عمرانی مختلف این حلقه مفقوده ترمیم شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برجسته نمودن نقاط مثبت و قوًت اقدامات مدیریت شهری اشاره نموده و ادامه داد: باید کار و تلاش مجموعه شهرداری اثر مثبت برجای گذارد و کاستی ها را به نقاط مثبت تبدیل کند تا افزایش مطالبات بحق شهروندان را در پی داشته باشد.

عبوری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه ایجاد امید آفرینی گفت: امید آفرینی فقط با کار ، تلاش و سازندگی به وجود می آید که این همان عملگرایی است.

شهردار ساری توسعه گردشگری را زمینه ساز ایجاد اشتغال دانست و ادامه داد: با احداث فاز دوم بوستان ملل و نیز بهره برداری از ۱۲۰۰ هکتار پارک جنگلی شهید نوبخت ضمن رونق گردشگری مرکز استان ، اشتغال شهروندان را نیز در پی خواهد داشت.

وی افزود: هدف مدیریت شهری افزایش رضایتمندی شهروندان است و در این زمینه روابط عمومی ها نقش مهمی را بر عهده خواهند داشت.

عبوری به کار تخصصی در روابط عمومی اشاره نموده و اظهار داشت: امروز دنیا فراتر از دهکده جهانی است بلکه به یک اتاق شیشه ای تبدیل شده است و اگر اقدامات تخصصی در روابط عمومی انجام گیرد حتما نتیجه خواهد گرفت و موثر خواهد بود.

شهردار ساری روابط عمومی ها را بازوی توانمند و اجرایی مدیریت شهری عنوان کرد و ادامه داد: روابط عمومی با اطلاع رسانی به موقع و استفاده از فرصت ها و ظرفیت هایی موجود می تواند اعتماد شهروندان به مدیریت شهری را افزایش دهد.

وی در پایان با قدردانی از تلاشهای کارکنان مجموعه روابط عمومی شهرداری و سازمان های تابعه خاطر نشان کرد: برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی رویکرد پروژه محوری سرلوحه اقدامات روابط عمومی قرار گیرد.

در ادامه این نشست رضازاده مدیر روابط عمومی شهرداری ساری در سخنانی با قدردانی از حمایت های شهردار ساری اظهار داشت: عملکرد موثر شهرداری ساری در سال های اخیر به واسطه شجاعت ، درایت و تلاش شهردار بوده است که بازخورد آن حضور حماسی شهروندان در برنامه های شهرداری از جمله افتتاحیه بوستان ولایت می باشد.

وی به ضرورت ایجاد کمپین های مختلف برای آموزش و فرهنگ سازی اشاره نموده و افزود: در این زمینه طرح های جدیدی را جهت عملیاتی شدن ارایه خواهیم نمود.

رضازاده با اشاره به  مشارکت شهروندان در اجرای طرح ها ادامه داد: در بحث مسئولیت اجتماعی نیاز به مشارکت و همکاری شهروندان برای خروج از شهر نشینی به سوی شهروندی هستیم.

در این نشست مدیران و کارکنان روابط عمومی شهرداری و مناطق سه گانه و سازمان های تابعه به ارایه پیشنهادات و نظرات پرداختند.

شایان ذکر است در پایان با اهدا لوح تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان مجموعه روابط عمومی شهرداری قدردانی گردید.

گالری تصاویر

  • اخبار مرتبط

    • تیر 14, 1404
    چگونه می‌توان به بیماران قلبی در شرایط بحرانی کمک کرد؟

    چگونه می‌توان به بیماران قلبی در شرایط بحرانی کمک کرد؟  کیاپرس: یک متخصص قلب و عروق و فوق‌تخصص آنژیوپلاستی با بیان نکاتی کلیدی برای حفظ سلامت بیماران قلبی در شرایط بحرانی، بر اهمیت توجه به جسم و روان این بیماران تأکید کرد. به گزارش کیاپرس به نقل از وزارت بهداشت، دکتر رضا روان‌پارسا، متخصص قلب و عروق و فوق‌تخصص آنژیوپلاستی گفت: مراقبت از سلامت جسم و روان، به‌ویژه برای بیماران قلبی در شرایط بحرانی، اهمیت زیادی دارد. استرس شدید می‌تواند سلامت این بیماران را به‌طور…

    • خرداد 26, 1404
    حمله اسرائیل به ساختمان صداوسیما

    حمله اسرائیل به ساختمان صداوسیما / خبرنگار صداوسیما:  تعدادی از همکارانم مجروح شده‌اند لحظاتی پیش اسرائیل به ساختمان صداوسیما حمله کرد. پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : لحظاتی پیش اسرائیل به ساختمان صداوسیما حمله کرد. ایرنا در این باره نوشت: رژیم صهیونیستی استودیو برنامه زنده شبکه خبر را هدف حمله قرار داد و پخش برنامه زنده شبکه خبر قطع شد. همشهری از شهادت تعدادی از کارکنان صداوسیما خبر داد. امامی خبرنگار صداوسیما در این باره گفت که گفته بودند تخلیه کنیم ولی نکردیم. وی افزود:…

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اخبار گذشته

    وقفه درمانی سرطان در جنگ احتمال عود بیماری را افزایش می‌دهد

    وقفه درمانی سرطان در جنگ احتمال عود بیماری را افزایش می‌دهد

    رابطه مصرف لبنیات و کابوس‌های شبانه تأیید شد

    رابطه مصرف لبنیات و کابوس‌های شبانه تأیید شد

    ضرورت تسریع در ایجاد ذخایر راهبردی جدید اورژانس کشور

    ضرورت تسریع در ایجاد ذخایر راهبردی جدید اورژانس کشور

    چگونه می‌توان به بیماران قلبی در شرایط بحرانی کمک کرد؟

    چگونه می‌توان به بیماران قلبی در شرایط بحرانی کمک کرد؟

    کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص دقیق‌تر سرطان پستان؛ شانس بیشتر برای درمان هدفمند

    کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص دقیق‌تر سرطان پستان؛ شانس بیشتر برای درمان هدفمند

    چگونه شکایت کنیم و از کیفیت خدمات بیمه سلامت مطمئن باشیم

    چگونه شکایت کنیم و از کیفیت خدمات بیمه سلامت مطمئن باشیم
    enemad-logo