وزارت بهداشت نگرش نوینی به جایگاه روابط عمومی داشته باشد

دكتر محمد سلطان تويه مسئول روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي مازندران در كارگاه آموزشي اصول اوليه عكاسي كه با حضور متصديان سمعي بصري و روابط عمومي مراكز تابعه در تالار قلم دانشگاه برگزار شد با اظهار اين مطلب كه روابط عمومي تابلو يك سازمان و باعث ارتقا شأن سازمان و تامين منافع سازمان است اضافه كرد: مخاطبان دانشگاه علوم پزشكي برخلاف ساير سازمانها بسيار گسترده و شامل تمامي طبقات ، گروه ها و سنين مختلف جامعه بوده و نيازمند توجه ويژه به منظور جلب رضايت آحاد مردم و ارائه خدمات مطلوب شبانه روزي مي باشند .
دكتر سلطان تويه با اشاره به اينكه در كنار شناخت مخاطبان و نيازهاي آنها ، انتظارات و نيازهاي كاركنان به عنوان ارائه دهندگان خدمت نيز بايد شناسايي و برنامه ريزي گردد افزود: روابط عمومي در جلب رضايت جامعه اعم از مخاطبان و كاركنان نقش مهمي دارد.
مسئول روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي مازندران با تشريح وظايف روابط عمومي در كليه مراكز بهداشتي درماني ، آموزشي و پژوهشي بر لزوم برقراري ارتباط مناسب با رسانه ها و اطلاع رساني خدمات سازمان و اطلاع يابي از مشكلات جامعه از طريق اصحاب رسانه تاكيد كردواظهار داشت : به منظور دستيابي به اهداف سازمان بايد جايگاه روابط عمومي در سازمانها به خوبي تعريف و شناسانده شود .
وي از رابطين روابط عمومي كه در كنار پست سازماني خود ، وظايف روابط عمومي را انجام مي دهند تشكر و قدرداني كرده و اظهار اميدواري كرد تا وزارت بهداشت و درمان با عنايت به اجراي طرح تحول سلامت و پزشك خانواده شهري در راستاي اطلاع رساني و آموزش براي اقشار مختلف جامعه ، نگرش نويني به جايگاه روابط عمومي در مراكز تابعه دانشگاه هاي علوم پزشكي داشته باشد.