رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بازدید از مرکز بهداشت ساری از راه اندازی بخش رادیولوژی در مرکز درمان بستر کیاسر طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش کیاپرس، دکتر قاسم جان بابایی در این بازدید بر توجه ویژه به مناطق محروم و دورافتاده چهاردانگه و دودانگه شهرستان ساری تاکید و تصریح کرد: مردم این منطقه افرادی سخت کوش و شکرگزار هستند لذا شایسته دریافت بهترین خدمات در حوزه سلامت و بهداشت می باشند.

وی، بر تقویت بازدید و نظارت در مناطق دور افتاده و محروم تاکید و تصریح کرد: به منظور افزایش رضایتمندی و برخورداری مردم از خدمات بهداشتی و درمانی، نظارت و بازدید از مناطق محروم و دور افتاده بیشتر می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، خواستار پیگیری امور مربوط به تجهیز و راه اندازی کلینیک دندانپزشکی مرکز بهداشت ساری واقع در خیابان شیخ طبرسی این شهر شد و گفت: در حال حاضر این مرکز دارای 3 یونیت دندانپزشکی است و خرید 3 یونیت دیگر بررسی می شود.

وی، با تاکید بر اینکه شهرستان ساری تابلو و پیشانی استان مازندران است، اظهار داشت: برخورداری ازخدمات بهداشتی درمانی حق مردم است لذا باید توقعات به حق آنان را برآروده سازیم.

دکتر جان بابایی، با بیان اینکه نگاه دولت، نگاهی بهداشتی است، افزود: با تدابیری که دولت یازدهم در حوزه سلامت اندیشیده است امیدواریم مشکلات مالی تا پایان سال مرتفع شود.

اشتراک این خبر در :