خبرگزاری فارس: پیکر مطهر 3 شهید دفاع مقدس در بابلسر تشییع شد

کیا پرس :پیکر مطهر سه شهید دوران دفاع مقدس ظهر امروز در بابلسر تشییع شد.

امام جمعه بابلسر ظهر امروز در مراسم تشییع سه شهید گمنام که در منطقه کاظم‌آباد(علقمه) شهرستان بابلسر به خاک سپرده شدند اظهار داشت: اینکه خداوند متعال به پیامبرش خطاب می‌کند که هیچ‌گاه گمان نبرد آنهایی که در راه خدا به شهادت می‌رسند، مرده‌اند بلکه آنها زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند و امروز این آیه برای مردم ایران ثابت شده است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر طلابیان افزود: شما ببینید کربلا چهار و پنج در چه سالی بود و چقدر از آن سال‌ها می‌گذرد اما امروز می‌بینیم شهدا این چنین زنده و سرفراز برگشتند تا ما را زنده کنند.

طلابیان تصریح کرد: من معتقد نیستم بگویند شهید گمنام بلکه معتقدم آنها زنده‌اند و در ملکوت اعلی فرشتگان، خوبان و اولیا الهی آنها را می‌شناسند، گمنام ما هستیم و این شهدا آمده‌اند مردم مسلمان کشور ما را زنده کنند و ما را از گمنامی درآورند.

امام جمعه بابلسر خطاب به مردم ولایت‌مدار بابلسر اذعان داشت: شما مردم خوب کشور ما به شدت معتقد به اسلام هستید با اینکه دشمنان اسلام فراوان حرکت کردند تا شما را از دین خارج کنند اما شما امروز بار دیگر شور، هیجان و ارادت خود را به اسلام، قرآن، پیامبر و شهیدانی که در راه قرآن، پیامبر و خدا متعال به شهادت رسیدند را نشان دادید.

وی تاکید کرد: همچنان که امروز پرشور و با اتکا به خداوند، سرافراز در این مسیر حرکت کردید تا شهدای نامدار را در مزارشان آرامش ببخشید باید همواره در آینده نیز شهدا را فراموش نکنید و یادتان باشد این شهدا بودند که عزت و سرافرازی را برای ما به ارمغان آوردند.

خطیب جمعه بابلسر اذعان داشت: شهدای عزیزمان که بعد از دو هفته در مازندران ما گشتند و خیر و برکت خود را پراکنده کردند امروز در این مزار آرام می‌گیرند و اکنون ما هستیم که باید از این خیر و برکت استفاده کنیم.

طلابیان  ادامه داد: باید با طراوت راه شهدا را ادامه دهیم و همواره شعار برادر شهید راهت ادامه دارد را بر زبان جاری کنیم و همچنان که این شهدا زمانی که زنده بودند می‌گفتند تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد پس باید تا انقلاب مهدی ادامه داشته باشد.

وی در پایان گفت: این از لطف خداست که گاه گاهی این شهدا را در کنارمان قرار می‌دهد تا فراموش نکنیم که باید تا زمان ظهور حضرت مهدی ادامه‌دهنده راهشان باشیم.فارس

اشتراک این خبر در :