مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از تعزیر متخلفین بهداشتی دراین استان خبر داد.

مهدی عباسی افزود:  یکی از صلاحیت مهم تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات بهداشتی ، داروئی و درمان است که از اهمیت ویژه ای برخوردارو لذا شعبه ویزه امور بهداشتی مامور رسیدگی به پرونده های این بخش می باشد.

وی،  تصریح کرد : با توجه به اینکه مسائل بهداشتی مستقیما با سلامت شهروندان ارتباط دارد لذا با حساسیت ویژه ای مورد رسیدگی قرار می گیرد وبا متخلفین با اشد مجازات احصاء شده در قوانین موضوعه برخورد می شود .

عباسی در خصوص عملکرد اداره متبوعش در شش ماهه ابتدائی سال جاری گفت : در این مدت یک هزار و 257 فقره پرونده بهداشتی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که از این تعداد یک هزار و 250 فقره مختومه و متخلفین به مبلغ 1 میلیارد و 620میلیون و 441 هزار و 100 ریال جزای نقدی محکوم شدند .

وی مهمترین این پرونده را دارو خانه با 42 فقره ، کشتار گاه با 14 فقره ، موسسه غیر مجاز 12 فقره و عرضه کنندگان لوازم بهداشتی 58 فقره برشمرد . مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با اشاره به اینکه بدون همکاری و مشارکت مردم هیچ کاری به نتیجه نخواهدرسید و امید به پیشرفت در هر زمینه ای با مشارکت مردم و شهروندان صورت می پذیرد لذا از شهر وندان خواست هرگونه تخلفات بیمارستان ها ، درمانگاهها ، مراکز درمانی ، کلینیکها و دیگر مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی را به تعزیرات حکومتی سراسر استان گزارش تا با متخلفین در صورت اثبات تخلف برخورد صورت گیرد.

اشتراک این خبر در :