فرمانده سپاه کربلای مازندران در همایش فعالان تولید در عرصه اقتصاد مقاومتی مازندران که در ساری برگزار شد، تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی باید به سیاست‌های رهبر انقلاب توجه کرد و از همه زمینه‌ها به خوبی استفاده کرد.

سردار محمدحسین بابایی خطاب به بسیجیان و مردم در جلسه گفت: ما هنوز وارد جهاد اقتصادی نشدیم، برای اجرای اقتصاد مقاومتی باید خون تازه در رگ بسیجیان در جریان باشد، لذا برای اجرای اقتصاد مقاومتی مردم از بسیج و سپاه و ما نیز از مسئولان مطالبه کنیم.

وی، با اشاره به اینکه در اقتصاد مقاومتی باید سیاست رهبر انقلاب توجه کرد و از همه زمینه‌ها به خوبی استفاده کرد، گفت: اقدام خاصی از سوی دولت و مجلس برای اجرای اقتصاد مقاومتی انجام نشد.

بابایی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره تلاش دشمنان برای به انزوا کشاندن ایران اسلامی، گفت: انتظار می‌رفت همه مردم در جنگ اقتصادی ورود پیدا می‌کردند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تذکرات لازم درباره تهدیدات دشمن را به خوبی مطرح کردند ولی اقدام خاصی توسط دولت و مجلس برای اقتصاد مقاومتی در کشور انجام نشد.

وی بیان داشت: در اجرای اقتصاد مقاومتی فقط سپاه و بسیج ورود خوبی پیدا کردند و از حضور دولتی‌ها خبری نیست، لذا مردم دغدغه‌های اقتصاد مقاومتی را از سپاه و بسیج مطالبه کنند.

 

اشتراک این خبر در :