عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از تعزیر متخلفین بهداشتی در مازندران خبر داد و گفت: یکی از صلاحیت های مهم تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات بهداشتی واحد های صنفی و غیر صنفی می باشد .

این مقام تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: گزارشات مردمی و یا گزارشات دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت از جمله مواردی که منجر به تشکیل پرونده و شروع به رسیدگی در شعب بهداشتی تعزیرات حکومتی محسوب می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع بهداشت و سلامت افراد جامعه لذا این موضوع با مداقه بیشتر و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می گیرد و متخلفین بهداشتی به اشد مجازات که در قانون احصاء شده محکوم می شوند و هیچگونه اغماضی صورت نمی گیرد.
عباسی در خصوص عملکرد شعب بهداشتی در چهار ماهه ابتدایی سال گفت : در این مدت 682 فقره پرونده بهداشتی وارده به شعب بوده که از این تعداد 669 فقره مختومه و متخلفین به مبلغ 351 میلیون 995 هزار و 100 ریال جزای نقدی محکوم شدند .
وی بیشترین تخلف بهداشتی را خواربارفروشی با 116 فقره ، نانوایی 67 فقره ، قنادی 49 فقره ، اغذیه فروشی 29 فقره ، قصابی 24 فقره ، قهوه خانه ها 22 فقره ، کبابی 20 فقره و رستوران ها 17 فقره انجام دادند و بقیه واحدها در مراتب بعدی هستند.

اشتراک این خبر در :