مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در آیین تودیع و معارفه مدیرکل پست مازندران ، با بیان این که شركت پست در صدد است تا همه امور مردم را از طریق امكانات نوین ارتباطی نظیر: تلفن همراه،اینترنت و ارایه بسته كامل خدمتی در باجه های پستی سراسر كشور سامان بخشد گفت: حذف مراجعه مردم به سازمان ها علاوه بر كاهش هزینه های زائد و آلودگی محیط زیست و مدیریت بهینه زمان می تواند ارتقای بهره وری، اثربخشی و سالم سازی محیط اداری را موجب شود.

حسین مهری با اشاره به ماهیت و هویت شركت پست به عنوان شبكه عظیم ارتباطی گفت: آنچه در طول تاریخ تمدن بشری به طور همزاد و همزمان در كنار مردم برجسته بوده نقش مهم پست و خدمات آن می باشد كه تاكنون در ابعاد مختلف كاركردهای گوناگونی را به منصه ظهور رسانده است .

وی،  با بیان این که شبكه های بزرگ ارتباطی بسیاری در دنیا نظیرشبكه های حمل و نقل دریایی، هوایی و الكترونیكی ایجاد شد،  ادامه داد:  خوشبختانه هیچ یک ار آنها نتوانسته اند از اهمیت و جایگاه پست در جامعه بكاهند؛ چرا که پست در تمام دنیا به عنوان رابطی امین بین مردم و دولت، بین دولت و دولت، بین مردم و مردم مطرح بوده كه هیچ شبکه ای نتوانسته جایگزین این شبکه بزرگ خدماتی شود.

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ، حركت دنیا را در مسیر توسعه شبكه های الكترونیكی دانست و افزود: اگر جهان با سرعت تمام در حال پیشروی به سمت و سوی الكترونیكی شدن می باشد و چرخه ارتباطات از طریق فضای مجازی با ارسال و دریافت رمز انجام می گیرد همواره پست به عنوان حلقه تکمیلی این چرخه به شمار می رود که فقط با حضور آن در جامعه ارسال و دریافت مستندات امکان پذیر خواهد بود.

مهری،  تاکید کرد: آنچه پست را از تنگناهای موجود رها خواهد ساخت عبور سریع از مرحله سنتی به مدرن می باشد.

وی اظهار امیدواری کرد با ایجاد طرح نو و تحرك لازم در آینده نزدیك شاهد تحولی بزرگ در پست کشور باشیم.

اشتراک این خبر در :