ساری – سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا، در بازدید از نیروگاه شهید سلیمی نکا، بر تعهد این نهاد به رفع چالش‌های فنی و زیرساختی در بخش صنعت و یاری‌رساندن به مردم استان مازندران تأکید کرد.

به گزارش کیا پرس به نقل از فارس، سردار مسلمی در این بازدید که روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه انجام شد، اظهار داشت: کار در نیروگاه، شغلی خطیر و حیاتی است که با زندگی و رفاه آحاد مردم سروکار دارد.

وی با اشاره به اهمیت تولید برق در استان مازندران، افزود: اختلال در فعالیت نیروگاه شهید سلیمی، می‌تواند لطمه‌ای جبران‌ناپذیر به بخش‌های مختلف صنعت و زندگی مردم وارد کند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه نیروگاه شهید سلیمی نمادی از جهاد و فداکاری در عرصه تولید برق است، خاطرنشان کرد: سپاه خود را موظف می‌داند که در جهت ارتقای امنیت و پایداری این مجموعه و رفع موانع فنی و زیرساختی آن گام بردارد.

سردار مسلمی همچنین از انعقاد قرارداد ۶۰ هزار میلیارد تومانی برای انجام پروژه‌های عمرانی در استان مازندران خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های مسکن، اشتغال، احداث سد و آب‌بندان، برق‌رسانی و ساخت خانه‌های محرومان اجرا خواهند شد.

وی با اشاره به نیاز مبرم به توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای در روستاهای بالادست استان، از اختصاص ۲۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های آب‌رسانی به ۱۳۵۰ روستای مازندران خبر داد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تأکید بر اصل ۱۵۰ قانون اساسی مبنی بر وظایف سپاه در حفظ امنیت و کمک به مردم، اظهار داشت: سپاه همواره در کنار دولت و مردم بوده و هست و برای حل مشکلات و رفع محرومیت‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

سردار مسلمی در پایان این بازدید، از تلاش‌ها و زحمات کارکنان نیروگاه شهید سلیمی تقدیر و تشکر کرد و یاد و خاطره ۳۵ شهید والامقام این مجموعه را گرامی داشت.

اشتراک این خبر در :