کیاپرس / مهندس اکبرپور مدیر کل حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور در جلسه شورای اداری اداره کل دامپزشکی مازندران بر جدیت در اجرای طرح نظارت های بهداشتی تاکید کرد.

به گزارش کیاپرس از  روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران مهندس اکبرپور مدیر کل حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور در جلسه شورای اداری اداره کل دامپزشکی مازندران که با حضور روسای ستادی و شهرستانی(به صورت وبیناری) در سالن جلسات اداره کل برگزار شد به در پیش بودن طرح تشدید نظارت های بهداشتی در ایام پایانی سال اشاره کرد و گفت: تامین و تضمین سلامت و بهداشت فرآورده های خام دامی از وظایف دامپزشکی است و با توجه به زیرساخت های دامپزشکی در رصد و پایش محموله ها، حجم کار همکاران در استان ها دوچندان خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش استان مازندران در تامین این فرآورده ها به ویژه گوشت مرغ گفت: انتظار از دامپزشکی مازندران که قطب تولید و پرورش طیور در کشور است، بالا است.

وی تصریح کرد: شرایط استان مازندران در تولید، یک شرایط بخصوص است لذا با توجه به حجم مسافر در ایام پایانی سال و همچنین یکی از استان های مهم در بین استان های معین تامین فرآورده های خام دامی برای تهران در کانون توجهات و درخواست‌ها است.

مهندس اکبرپور توجه به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان و سال نو مصرف مواد غذایی افزایش پیدا می کند، بازدید های مشترک با سایر ادارات نظارتی و حاکمیتی صورت می پذیرد تا در کوتاه ترین زمان تخلف صورت گرفته مشخص گردد و نسبت به ضبط فرآورده یا معدوم سازی با دستور مقام قضایی صورت پذیرد.

وی با اشاره به نقش حاکمیتی دامپزشکی در حوزه های نظارتی گفت:در راستای تبیین جایگاه دامپزشکی در جامعه و نقش آن در نظارت های بهداشتی و فنی در حوزه های مختلف باید جدیت بیشتری برخورد شود و در صورت مشاهده تخلف با آن بصورت جدی و برابر قانون با متخلفین برخورد گردد.

اشتراک این خبر در :