کیاپرس / مدیر کل دامپزشکی مازندران از کشتار ۷۸ میلیون و ۹۸۴ هزار ۱۸ قطعه مرغ و استحصال ۱۳۹میلیون ۲۹۲ هزار ۱۳۵ کیلوگرم گوشت در مدت۹ ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش   کیاپرس به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران دکتر آقاپور کاظمی مدیر کل با اعلام این خبر افزود: استان مازندران با توجه به همسایگی استان تهران بخش زیادی از مرغ تازه بازار تهران را تامین میکند از این رو تمام کشتارگاه های استان با توجه نیاز استان مازندران و تهران با تمام ظرفیت نسبت به تامین مرغ مورد اقدام کردند.

وی ضمن قدردانی از مدیران کشتارگاه های استان و انجمن کشتارگاه های استان جهت همکاری با ناظرین بهداشتی بخش دولتی افزود: طی بازدید مستمر و کشیک های همکاران اداره نظارت در ستاد و شهرستان ها ۶۶۴ هزار ۶۴۲ قطعه به دلایل مختلف بهداشتی ضبط و معدوم شد.

آقاپور کاظمی با اشاره به وظیفه ذاتی سازمان دامپزشکی تاکید کرد همکاران دامپزشکی استان از هیچ کوتاهی که سلامت مردم را به خطر اندازد نخواهند گذشت و همچنین از مردم دعوت کرد تا جهت خرید مرغ از مراکز عرضه مجاز و مرغ هایی با بسته بندی و لیبل سازمان دامپزشکی خریداری نمایند و در صورت مشاهده تخلف حتما با شماره دامپزشکی شهرستان ها و یا با سامانه ارتباط مردمی ۱۵۱۲ تماس حاصل فرمایند.

اشتراک این خبر در :