کیاپرس /رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: خیرین در دو سال اخیر بیش از هزار میلیارد تومان به ما کمک کردند تا بتوانیم کارها را به پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار کیاپرس، حسین قناعتی در مراسم نکوهداشت پورفسور ولی الله محرابی، پدر جراحی کودکان که در بیمارستان بهرامی برگزار شد، افزود: این مبلغ عامل بسیار مهمی بود تا تعدادی از کارهای به زمین مانده به سرانجام برسد.

وی به راه اندازی بیمارستان حکیم اشاره کرد و گفت: با لوازم و تجهیزات پیشرفته این مرکز درمانی تجهیز شدند، طی حدود یکماهی که از زمان راه اندازی آن می گذارد به پوشش حدود ۱۰۰ درصدی اشتغال تخت رسیده است.

قناعتی تاکید کرد: کارهای بزرگی در حوزه سلامت انجام شده و به عبارتی به سرانجام رسیده، این موضوع نشان می دهد که ” ما می توانیم ” را تحقق بخشیدیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: برخی افراد وقتی با مشکل مواجه می شوند، اقدام به ساده ترین راه یعنی فرار می کنند، به عبارتی از کشور می روند اما برخی مانند استاد محرابی در کشور می مانند و شرایط را تغییر می دهند.

وی ادامه داد: هر کار بزرگی که در کشور انجام شده، پشت اش افرادی مانند استاد محرابی هستند.

وی افزود: زمانی وابسته به پزشکانی از هند و پاکستان بودیم اما امروزه پزشکان ایرانی به پرافتخار پزشکان دنیا تبدیل شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: در حال حاضر پزشکان ایرانی در همه زمینه ها اشراف کامل دارند و مشغول ارایه خدمات مطلوب به هموطنان هستند.

اشتراک این خبر در :