کیاپرس /سفیر عربستان سعودی در تهران گفت: تجهیزات و تکنولوژی به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه ایپاس باعث خوشحالی ما شد و در راستای ارتقا سطح تعاملات آماده تعامل دوجانبه هستیم.

به گزارش کیاپرس، عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان سعودی در تهراندر بیستمین نمایشگاه ایپاس افزود : آماده تعامل و همکاری در حوزه‌های مختلف به ویژه پلیسی هستیم.

وی گفت: ما سعادتمند و خوشحال شدیم برای حضور در این نمایشگاه و تشکر می‌کنیم از مسئولین برای دعوت جهت بازدید از این نمایشگاه.

العنزی افزود: بازدید از این دستاوردهای موجب خوشحالی ما شد و امیدواریم بتوانیم در راستای همکاری انتقال دانش و تجربیات در حوزه‌های مختلف همکاری داشته باشیم.

مشاور عالی فرمانده فراجا مطرح کرد؛
همکاری پلیس با شرکت‌های دانش‌بنیان بر اساس نیاز‌ها و دغدغه‌های فراجا

سردار محمدعلی نوری‌نژاد مشاور عالی فرمانده فراجا و رئیس قرارگاه مقابله با سرقت فراجا در بیستمین نمایشگاه ایپاس با اشاره به اقدامات قرارگاه مقابله با سرقت فراجا اظهار داشت: در این قرارگاه آنچه به عنوان هدف گذاشته شده بهره‌گیری از اطلاعات سایر پلیس‌های تخصصی در راستای سلب تحرک مجرم است؛ یعنی موقعیت مکانی و زمانی جرم و مجرم اگر بتوانیم مشخص کنیم باعث سلب تحریک خواهد شد و این تجهیزات در این راستا می‌تواند ما را کمک کند.

سردار نوری نژاد ادامه با تاکید بر اینکه مردم، سازمان‌ها، مسئولین مسئول حفظ مال و اموال خود هستند، افزود: سازمان‌ها و مردم باید با شناسایی تجهیزات و امکانات ایمنی در حفط اموال خود کمک کنند و این نمایشگاه فرصتی برای بهره‌گیری از این تجهیزات و ایجاد فرصت بین سازق و اموال و زمان واکنش بیشتر می‌شود.

مشاور عالی فرمانده کل انتظامی کشور درباره همکاری با شرکت‌های دانش بنیان خاطرنشان کرد: بخش معاونت فناوری فراجا و بنیاد تعاون فراجا بر اساس نیازمندی‌ها و دغدغه‌هایی که وجود دارد با شرکت‌های دانش بنیان همکاری می‌کند و مسئله و سوال طرح می‌شود و شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های داخلی طرح‌های خود را ارائه می‌کنند.

فرمانده قرارگاه مقابله با سرقت فراجا اظهار داشت: امروز بیشتر ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان توسط فرماندهی انتظامی کشور دارد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت مطرح کرد؛
بهره‌گیری از تولیدات شرکت‌های دانش بنیان در کشف جرائم

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هم در بیستمین نمایشگاه ایپاس اظهار داشت: اولویت اصلی ما هوشمندسازی ماموریت‌های پلیس است و در این راستا تعاملات خوبی با شرکت های دانش‌بنیان داشتیم و تعاملات خوبی در این حوزه داشتیم.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه برخی تعاملات ما در حوزه آزمایشگاهی است، گفت: تشخیص هویت و ادله الکترونیک، فاوا در حال بهره‌گیری از تجهیزات روز است.

سردار گودرزی در خصوص حضور در بیستمین نمایشگاه ایپاس افزود: این حضور برای دیدن تجهیزات جدید و بهره‌گیری از عملیات‌های آینده پلیس است.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات با کیفتی در این‌ نمایشگاه به معرض دید گذاشته شده که علاوه بر ماموریت‌های پلیس می‌توان در دیگر سازمان‌ها و نهادها استفاده کرد.

در ادامه رئیس سازمان اطلاعات فراجا مطرح کرد؛
شناسایی، جذب و حمایت پلیس از شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای کاهش وابستگی به خارج از کشور

سردار غلامرضا رضائیان رئیس سازمان اطلاعات فراجا در نمایشگاه ایپاس با بیان اینکه هر سیستم و دستگاهی یک سری توانمندی‌هایی در اختیار دارد و حال شاید این توانمندی‌ها در راستای اهداف پلیس نباشد، اظهار داشت: ما به دنبال این هشتیم اهداف آن‌ها را با حوزه ماموریتی پلیس نزدیک کنیم.

سردار رضائیان با اشاره به اینکه تسهیل، دقت و سرعت در امورات سه فاکتوری است که با وجود تکنولوژی ایجاد می‌شود، گفت: امروز و با توجه به بومی سازی تجهیزات به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه، می‌توان از آن‌ها در راستای ماموریت‌‌هایی که پلیس در پیش دارد به کارگیری شود.

رئیس سازمان اطلاعات فراجا با تاکید بر اینکه باید همه توانمان را برای تقویت شرکت‌های دانش به کار گیریم، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های کاهش وابستگی به خارج از کشور تقویت شرکت‌های دانش بنیان است.

وی گفت: ما به دنبال شناسایی، جذب و به کارگیری شرکت‌های دانش بنیان در راستای ماموریت‌‌های پلیس هستیم.

اشتراک این خبر در :