کیاپرس / دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از ۲۷مرداد تا ۴ شهریورماه، ۶ هزار و ۲۰۰ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند.


به گزارش  کیاپرس ازوبدا، دکتر سید نادر نقیبی، دبیر ستاد اربعین و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه در این مدت، ۱۱۶ بیمار برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به وسیله آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی آبادان و خرمشهر اعزام شدند، افزود: از ابتدای شروع خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی تاکنون ۳۵۸ نفر بیمار گرمازده و دارای علائم ضعف و بی حالی برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۴ شهریورماه، یک هزار و ۹۱۶ بیمار برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به مرکز بهداشتی درمانی و فوریت های پزشکی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۲۱ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان های شهرستان خرمشهر و آبادان اعزام شدند.

رییس اورژانس آبادان یادآور شد: از ابتدای شروع خدمات رسانی به زوار اربعین اباعبدالله الحسین (ع) در سال جاری به ۲۴ نفر از مصدومین ترافیکی خدمات امدادی و درمانی داده شده است.

اشتراک این خبر در :