کیاپرس /دبیر علمی سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین ۱۴۰۲ با اشاره به ارسال ۳۵۰ مقاله به این کنگره از حضور ۵۰ مهمان از ۹ کشور جهان خبر داد و گفت: مهمترین هدف این کنگره افزایش سطح سلامت زائرین اربعین است.

به گزارش کیاپرس از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی در تشریح وضعیت ارسال مقالات به این کنگره عنوان کرد: در مجموع ۳۵۰ مقاله به کنگره ارسال و روند داوری‌های علمی صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر برای آموزش مداوم در این کنگره گفت: همچنین در این کنگره ظرفیت دریافت امتیازات آموزشی ضمن خدمت نیز تکمیل شده است.

پازوکی با اشاره به برگزاری این کنگره در سال های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ افزود: در سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین، مهمترین هدف تقویت و هماهنگی بین بخشی و برون بخشی برای شناخت ظرفیت‌های موجود در کنار افزایش مشارکت‌های مردمی در راستای بالا بردن سطح سلامت زائرین اربعین است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به حضور ۵۰ مهمان خارجی از ۹ کشور جهانی در این کنگره گفت: این افراد از کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا، ایرلند، پرتغال، استرالیا، افغانستان، عراق و پاکستان به صورت حضوری و مجازی در این کنگره سخنرانی و مشارکت خواهند داشت.

گفتنی است، سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۱ تا ۱۳ امرداد در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

اشتراک این خبر در :