در دوازدهمین همایش سالانه مدیران استانی خبرگزاری فارس، مهرانگیز عباسی مدیر خبرگزاری فارس مازندران به عنوان مدیر برتر و جاوید عباسی به‌عنوان خبرنگار برتر در این همایش معرفی شدند.

کیاپرس : آئین اختتامیه این همایش صبح امروز با حضور سردار آزادی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین، تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس، اعضای هیات مدیره خبرگزاری، معاونین و مدیران ارشد، سردبیر استان‌ها و مدیران استانی برگزار شد.

در این همایش مهرانگیز عباسی مدیر خبرگزاری فارس مازندران به عنوان مدیر برتر معرفی شد و با اهدای لوح و تندیس از سوی مدیرعامل خبرگزاری فارس از وی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است معارفه خبرنگاران برتر استانی نیز بخش دیگری از این آیین بود که جاوید عباسی از استان مازندران یکی از خبرنگاران برتر این حوزه بود.

در پیام تقدیر از مدیر برتر خبرگزاری فارس آمده است؛ تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایران اگر روزی با سپر کردن تن و اهدای جان در جنگ سخت رقم می خورد، امروز و در روزگار جنگ نرم با چرخاندن قلم و روایت حقایق در عرصه جهاد تبیین رقم می خورد، چنانکه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند در قبال این حرکت گمراه کننده ای که از صد طرف به سمت ملت ایران سرازیر است و تاثیرگذاری بر افکار عمومی که یکی از هدف‌های بزرگ دشمنان ایران و اسلام و انقلاب اسلامی است و دچار ابهام نگه داشتن افکار و رها کردن اذهان مردم به خصوص جوانها «حرکت تبیین» خنثی کننده این توطئه دشمن و این حرکت دشمن است. خرسندیم که بیش از اینکه فرمان جهاد تبیین از سوی نایب بر حق حضرت ولیعصر صادر شود مجاهدانه در این عرصه کوشیده اید و این برگ زرین بر سینه شما می‌درخشد.

همکار گرامی سرکار خانم مهرانگیز عباسی نقش آفرینی موثر جنابعالی در سال ۱۴۰۰ که نمود بیرونی آن انتخاب به عنوان مدیر برتر می باشد را تبریک عرض کرده و از خداوند متعال توفیق روز افزون برای شما خواستاریم امید است در این مسیر نور زینب‌وار بدرخشید و روشنگری نمایید.

مهرانگیز عباسی مدیر خبرگزاری فارس مازندران طی سخنانی کوتاه در مراسم اختتامیه ضمن تقدیر از مجموعه خبرگزاری فارس گفت: به لطف خداوند متعال و یاری و مجاهدت همکاران صدیق و تلاشگرم در خبرگزاری فارس مازندران بار دیگر این افتخار نصیب این استان شده است.

وی افزود: بی‌شک کسب این عنوان حاصل تلاش بی‌دریغ و دلسوزانه یکان یکان همکارانی است که در هر شرایطی در این سنگر مجاهدانه فعالیت داشتند و پیش از هر چیز و هر موفقیتی مفتخرم به اینکه خوبانی در استان را در مجموعه در کنارم دارم.

مدیر خبرگزاری فارس مازندران بیان کرد: این افتخار که در دوازدهمین همایش سراسری مدیران استانی خبرگزاری فارس در کشور رقم خورد را شایسته همکارانم می‌دانم و به نمایندگی از خبرگزاری فارس و مدیرعامل خبرگزاری قدردان زحمات همه همکاران هستم.

این سومین سالی است که عباسی به صورت متوالی به عنوان مدیر برتر استانی خبرگزاری فارس معرفی می شود.

پایگاه خبری کیاپرس این موفقیت را به مدیر و مجموعه عوامل خبرگزاری فارس مازندرات تبریک می گوید

اشتراک این خبر در :