پایگاه خبری تحلیلی کیاپرس(Kiapress.ir):

هر روز که به ۷ اسفند موعد مقرر انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‎شویم بازار تبلیغات انتخاباتی داغ‎تر می‎شود و د راین بین کاندیداها نیز از روش‎های متفاوتی برای تبلیغات زیرپوستی خود استفاده می‎کنند.
برخی نامزدها دست به هر اقدام تبلیغی متعارف یا نامتعارف می‎زنند تا کمی دیده شوند، با این شرایط هرچند مصادیق مکرر تبلیغات رویت می‎شود اما دو مورد ازاین تبلیغات در نوع خود عجیب است.
در یکی از حوزه‎های انتخابیه غربی استان یکی از کاندیداها با روشی عجیب دست به جلب نظر رای دهندگان جوان در مراسم عروسی کرده است.
وی در کمال اخلاص و نیت خدمت خودرو چندصد میلیونی خود را در اختیار زوجهای جوان قرار می‎دهد تا آنرا به سلیقه خود تزئین و به عنوان ماشین عروس استفاده کنند.
شرط این کار هم تبلیغ و تشکر از کاندیدا در مراسم عروسی است بهنحوی که بر آرای دعوت شدگان تاثیرگذار باشد.
اما در یکی از حوزه‎های انتخابیه شرقی مازندران نیز اتفاقی عجیب رخ داده است.
دراین حوزه یکی از کاندیداهای محترم که سابقه مشارکت در یکی از احزاب منحله را نیز دارد تصمیم گرفته “قول سرخرمن” به مردم ندهد.
وی این روزها با تمام توان در جهت آبادانی روستاها و شهرهای کوچک حوزه انتخابیه خود می‎کوشد و در این راه از هیچ کمکی کوتاهی نمی‎ورزد.
شنیده شده هر در روستایی تنها با اعلام حمایت نخبگان سیاسی و اجتماعی از این کاندیدا می‎تواند از کمک مالی قابل توجه استفاده کند و کار از این هم فراتر رفته است تا جایی که نقل شده برای سنگ‎ریزی جاده بین مزارع در یکی از شهرهای کوچک حوزه انتخابیه هزینه میلیاردی انجام داده است تا دست دیگر کاندیدای جدی اهل همان شهر را خالی بگذارد.
در هر صورت اگرچه  منعی برای هزینه کردن سنگین کاندیداها برای عمران و آبادی مناطق مختلف شاید وجود نداشته باشد اما هوشیاری مردم و مسئولان در رصد این اقدامات معیار مناسبی برای عدم شایستگی تخصصی و اخلاقی و دلیلی بر ناتوانی افرادی باشد که بدون کارنامه روشن در طول سوابق مدیریتی خود اقدام به خریدن آرای محلات با پول نقد!! می‏کنند./تابناک

درج مطلب فقط با ذکر پایگاه خبری کیا مجاز است.

ایمیل مستقیم :‌ kiapresse@gmail.com
شماره پیامک : ۰۹۳۹۵۳۷۱۷۷۷
tabligh-site1
00
#

اشتراک این خبر در :