پایگاه خبری تحلیلی کیاپرس(Kiapress.ir):

به گزارش کیاپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی بنیاد مازندران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پنج شنبه یکم خرداد ماه طی گفتگویی گفت: بیش از۱۲ هزار تن ازجامعه معزز ایثارگری استان از طریق تلفن ۱۶۱۶ مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.
مظلومی با بیان اینکه تلفن ۱۶۱۶ مرجع مستقیم پاسخگویی بنیاد به درخواست ها و مطالبات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان است اظهار کرد: روان سازی و تسهیل در ارائه خدمات، جلوگیری از اتلاف وقت، رعایت حال جامعه ایثارگری به لحاظ شرائط جسمانی و سنی بویژه والدین عزیز شهدا، جانبازان ،حفظ کرامت و عزت این قشر معزز، پیگیری اقدامات تا حصول نتیجه و ثبت درخواست ها مهمترین هدف تلفن ۱۶۱۶ در بنیاد مازندران می باشد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به تماس تلفنی ۱۲ هزار و ۴۷۹ تن از جامعه معزز ایثارگری با خط ۱۶۱۶ از ابتدای سال ۹۹ تابحال گفت: از این مجموع، ۳ هزار و ۵۸۷ مورد ارتباطی، ۶ هزار و ۲۴۴ مورد اطلاع رسانی و ۲ هزار و ۶۴۸ مورد درخواست از سوی خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در بخش درمان، اشتغال، تسهیلات، پیگیری نامه ها و … بوده است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در بخش دیگری از این گفتگو به سامانه برخط در بنیاد اشاره کرد و افزود: درخواست های ایثارگران استان پس از ثبت در این سامانه و کد رهگیری اخذ شده، بر اساس اولویت و شرائط در نوبت خدمات قرار می گیرند.
مظلومی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۷۹ درصد از جامعه تحت پوشش این بنیاد در سامانه بر خط ثبت کرده و کد رهگیری دریافت نمودند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد هزار و ۸۴۹ خدمات در این سامانه ثبت گردیده است.
وی اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع با هدف ارتقای دولت الکترونیک به منظور خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی به جامعه معزز ایثارگری از رویکرد مهم سامانه برخط در بنیاد مازندران می باشد.
مدیر کل بنیاد مازندران اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان و به منظور کاهش ترددها، ایثارگران عزیز درخواست های خود را از طریق این سامانه به روش غیر حضوری ارائه و پیگیری می کنند.

درج مطلب فقط با ذکر پایگاه خبری کیا مجاز است.

ایمیل مستقیم :‌ kiapresse@gmail.com
شماره پیامک : ۰۹۳۹۵۳۷۱۷۷۷
tabligh-site1 #

اشتراک این خبر در :