اعظم السادات حسینی

اعظم السادات حسینی

عضو و سخنگوی شورای شهر بهشهر به سبک جواد ظریف نت هایی را در پیج فیس بوکش می نوشت که حاوی گزارش های کوتاه از فعالیت های روزانه اش در شورای شهر بهشهر بود.

گفته می شود در جلسه ای که او حضور نداشت، غیابا” اعظم السادات حسینی را به خاطر استفاده از فیس بوک از سمت سخنگویی برکنار کردند.

حسینی پس از برکناری اش از سخنگویی شورای شهر، در صفحه فیس بوکش چنین نوشت:

«بنام خدای مهربانی ها…

فان الغیبه اشد من الزنا(همانا غیبت کردن از زنا کردن بدتر است) سلام و شب بخیر خدمت دوستان عزیز:

پیرو درج مطلبی با عنوان «سخنگوی شورا از سمت خود برکنار شد» جهت تنویر افکار عمومی و روشن شدن واقعیت ها مطالبی را به عرض شما می رسانم:

1- این حقیر در شهریور ماه امسال با رای مستقیم اعضای شورا در رقابت با آقای اویس موسی زاده به این سمت انتخاب شدم.

2-بنده هیچ گاه برخلاف خیلی از این افراد که به دنبال جمع آوری رزومه جهت شرکت در انتخابات مجلس هستند تشنه رسیدن به قدرت نیستم و پست و سمت های دنیوی برایم پشیزی نمی ارزد.

3-بنده مورخ 18/10/92 تا ساعت 10 صبح در جلسه شورا حضور داشتم وجالب این که تا زمان حضور بنده احدی از اعضا بحثی در این مورد مطرح نکردند و به محض خروج بنده این تصمیم غیرقانونی و غیراخلاقی اتخاذ شد.

4- و اما مهمترین مبحث… بند 9 ماده 6 وظایف شورا مندرج در آیین نامه اجرایی تشکیلات, انتخابات داخلی و امور مالی شوراها صراحتا عنوان می دارد رییس شورا سخنگوی شوراست مگر اینکه شورا عضو دیگری را تعیین کند… این بند به طور واضح و شفاف مشخص می کند که اگر اعضا فردی را انتخاب کنند دیگر انتصابی از طرف رییس شورا در کار نیست .. در جایی که بنده با رای همین اعضا و در رقابت با عضو دیگر به این سمت انتخاب شدم جایی برای انتصاب باقی نمی ماند… درکمال تاسف رییس شورای شهر ما از خواندن کامل این جمله دریغ کرده و فقط قسمت اول آن را دیده است…..

5-سوال اساسی این است که 2 تن از آقایانی که در طول این 4 ماه بر کرسی ریاست شورا تکیه زده اند تا حالا آیین نامه داخلی را مطالعه نکرده بودند که به یکباره و درست در زمانی که بنده با خبررسانی به موقع, شفاف و دقیق مردم شهر خود را در جریان امور قرار می دادم چشمان مبارکشان به این آیین نامه افتاده؟ چطور جناب آقای عسکریان که سابقه حضور در شورای قبلی را هم دارند زمانی که بنده با انتخابات و رای اعضا به این سمت انتخاب شدم حرفی نزدند؟

6-یکی از اعضای شورا که سوابق درخشان ایشان روشن است، حضور بنده در فیس بوک را دلیل این تصمیم عنوان می دارد… به راستی این همه ترس و واهمه برای چه؟ چون بنده با دوستان خود شفاف و بی پرده سخن می گویم؟ چون مردم را به فرموده رهبر کبیر انقلاب ولی نعمت خود می دانم؟چون به آنها در اداره امور شهر اعتماد دارم؟ در ثانی آیا ما بالاتر از دکتر ظریف هستیم؟ دکتر ظریف نتیجه توافق با 5+1 را قبل از اینکه در هیچ خبرگزاری و سایتی منتشر شود در صفحه فیس بوک خود به اشترک گذاشت.. گویا آقایان فتوای مقام معظم رهبری را نخوانده اند که اینگونه دست پاچه عمل کرده اند…

7- نکته جالب بعدی اینکه موضوعی در شورا در غیاب بنده به تصویب رسیده , چگونه این مصوبه در حالی که فردی غیر از اعضای شورا در جلسه حضور ندارد در صفحه فیس بوک یک فرد معلوم الحال دیده می شود؟؟ فردی که منتسب به یکی از اعضای شوراست….!!!

8- آقایانی که برای انتخاب رییس و نایب رییس شورا دمار از روزگار بنده در آورده و با تلفن و پیامک و واسطه و … سعی در به دست آوردن رای بنده داشتند چگونه است که از دیروز در رابطه با موضوعی که مربوط به اینجانب می شود حتی یک تماس برقرار نمی کنند؟ جای بسی تاسف است که بنده این خبر را از زبان دیگران شنیدم…

9- این در حالی است که بنده علاوه بر سخنگو به عنوان رابط خبری جهت معرفی به شورای عالی استان هم انتخاب شده بودم که رییس شورا با مخدوش کردن صورتجلسه فرد دیگری را معرفی کردند که اسناد آن نزد بنده موجود می باشد که در صورت لزوم به اطلاع افکار عمومی می رسانم…..

10- باز هم تاکید می کنم بنده با رای اعضای همین شورا انتخاب شده پس برای برکناری هم باید بنده در جلسه حضور داشته و رای گیری با برگه به عمل می آمد که این گونه نشد بنابراین خود را همچنان سخنگوی شورا دانسته و پیگیری این تصمیم غیرقانونی را تا رسیدن به نتیجه مطلوب حق مسلم خود و همشهریانم می دانم…..

11-اینجانب اعظم السادات حسینی کوهستانی فرزند سید ابوالقاسم خدمتگزار مردم همچنان محکم و استوار در خدمت همشهریان خود بوده و ذره ای از مواضع و آرمان های خود در دفاع از اسلام, قرآن و ولایت مطلقه فقیه کوتاه نخواهم آمد…

دوستدار همه شما اعظم السادات حسینی- سخنگوی شورای شهر بهشهر»

گفتنی است چند کمپین از سوی جوانان حامی حسینی، در فیس بوک برای دفاع از سخنگوی شورای شهر بهشهر راه اندازی شده است.

در حالی که بسیاری از بزرگان نظام و دولت، عضو شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک هستند و حتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز خود عضو فیس بوک است و از رفع فیلترینگ آن بارها دفاع کرده،  اقداماتی از این دست محل تامل دارد

اشتراک این خبر در :