امیری

امیری

محمدعلي اميري در گردهمايي مسئولين گزينش ادارات تابعه كه به مناسبت سالروز تاسيس نهاد گزينش به فرمان امام خميني(ره) برگزار شد، گفت: اين فرمان معمار كبير انقلاب اسلامي، دليل بر اهميت كار گزينشگران مي باشد و در عين حال پشتوانه اي ارزنده محسوب مي شود .

مدير كل آموز ش و پرورش مازندران نقش آفريني گزينشگران را پراهميت خواند و افزود: حساسيت كار و هدف آموزش و پرورش مي طلبد تا گزينش مقتدرانه و درعين حال با در نظر گرفتن رافت اسلامي، همواره هوشيار باشد و وظايف خود را انجام دهد.

وي با اشاره به اين كه محور اصلي فعاليت هاي هر سازماني، نيروي انساني است و در آموزش و پرورشي كه قرار است آينده سازان اين نظام را تربيت كند، افزود: گزينش معلمان و مربيان شايسته، تاثيرگذار و سرنوشت ساز خواهد بود.

اميري با بيان اين كه جنگ نرم، جنگي فكري و فرهنگي است، اظهار داشت: در آموزش و پرورش نخستين كساني كه در مقابل اين جنگ مي ايستند؛ نيروهاي گزينش هستند.

مدير كل آموزش و پرورش مازندران گزينش را پايه و اساس مديريت نيروي انساني در نظام اسلامي برشمرد و تصريح كرد: نيروهاي گزينش در مقابل جنگ نرم و افرادي كه به هر نحو، ممكن است در روند تعليم و تربيت مبتني بر آموزه هاي سلامي خللي ايجاد كنند، ايستادگي مي كنند و مانع اثرگذاري آنها مي شوند.

وي با تاكيد بر اين كه بقاي عزتمند نظام جمهوري اسلامي بر گزينش وابسته است، تصريح كرد: گزينش گران وظيفه حساس پاسداري از ديدگاه هاي  نظام و انقلاب اسلامي را بر عهده دارند و ما افتخار مي كنيم كه گزينش گران ما از نيروهاي وفادار به نظام جمهوري اسلامي هستند.

اميري با اشاره به ويژگي هاي مهم گزينشگران، گفت: سعه صدر، صبر و حفظ اسرار مردم از مهم ترين ويژگي گزينشگران بايد باشد و اميد بخشي به مردم بايد در سرلوحه كار گزينش قرار گيرد.

وي ضمن تقدير و تشكر از زحمات يادآور شد: در سال جاري 8 هزار و 100 پرونده در هسته گزينش استان بررسي گرديد كه از اين تعداد بيش از  2 هزار و 100 پرونده مربوط به تبديل وضعيت همكاران ، بيش از 4 هزار و 570 پرونده مربوط به همكاران شاغل در مدارس غير دولتي و آموزشگاه هاي علمي و 1372 پرونده مربوط به دانشجويان دانشگاه فرهنگيان بوده است.

اشتراک این خبر در :