رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه، هنگامی که در یکی از مدارس این شهرستان در حال صحبت با دانش‌آموزان و اولیای آنها بود، بر اثر ایست قلبی درگذشت

ابراهیم حبیبی که مدت هشت سال مسئولیت مدیریت آموزش و پرورش گلوگاه را به عهده داشت و سال گذشته تودیع و معارفه شده بود، هنگام سخنرانی در جمع دانش‌آموزان و اولیای آنها، بر اثر ایست قلبی درگذشت.

به گفته مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه، عصر دیروز مانند روزهای گذشته، کلاس درس تقویتی در دبیرستان دخترانه ام‌ابیهای روستای «لمراسک» برپا شده بود که آن روز، مرحوم ابراهیم حبیبی به عنوان مدرس یکی از دروس، به مدرسه مذکور رفت.

فریدون کلبادی‌نژاد گفت: قبل از شروع درس، مدیر مدرسه با دانش‌آموزان و اولیای آنها صحبت کرد و پس از آن نیز مرحوم ابراهیم حبیبی سخنان خود را آغاز کرد.

آن مرحوم در حال سخنرانی پیرامون اهمیت تحصیل و اهتمام دانش‌آموزان به فراگیری علم و دانش بود که دچار ایست قلبی شد.

وی اظهار کرد: با پزشک روستای «لمراسک» تماس گرفتیم و او به سرعت به محل حادثه آمد اما فایده‌ای نداشت حتی وی را به بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر نیز انتقال دادیم ولی بنا به نظر پزشکان، این معلم پرتلاش در همان لحظاتِ نخست حمله قلبی، جان خود را از دست داده بود.

کلبادی‌نژاد درباره زمان تشییع و محل خاکسپاری مرحوم ابراهیم حبیبی، گفت: مراسم تشییع آن مرحوم، هشت و نیم صبح فردا از کنار اداره آموزش و پرورش تا میدان 22 بهمن گلوگاه برگزار و پس از آن به زادگاهش روستای «تیرتاش» منتقل شده و در جوار گلزار شهدای امام‌زاده قاسم(ع) این روستا، به خاک سپرده می‌شود فارس/

اشتراک این خبر در :