ا حضور ربيع فلاح، استاندار مازندران و مصطفی قانعی، ريیس انستیتو پاستور ایران، پنج طرح مهم آزمایشگاهي، تحقیقاتی و علمي- تخصصی در انستیتو پاستور ایران، پژوهشکده منطقه شمال کشور به بهره برداري رسيد.

به گزارش روابط عمومي استانداري، پيش از ظهر امروز در محل پژوهشكده شمال انستيتو پاستور كشور در آمل با حضور استاندار مازندران، ريیس انستیتو پاستور ایران، فرماندار آمل و برخي مديران استاني و شهرستاني چهار آزمایشگاه تحقیقاتی و تخصصی و يك سايت توليد كيت هاي تشخيص محصولات حلال و حرام و تقلبات غذايي به بهره ‌برداری رسید.

در این آیین آزمایشگاه سموم و آلاینده‌های غذایی با سرمایه‌گذاری بیش از 20 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و پس از آن آزمایشگاه تشخیص ملکولی بیماری‌های عفونی با سرمایه‌گذاری 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید. سایت تولید کیت‌های تشخیص محصولات حلال و حرام و تقلبات غذایی و آزمایشگاه تشخیص سل و بیوشیمی از دیگر طرح‌های تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران، پژوهشکده شمال کشور بود كه با حضور دكتر فلاح در ادامه افتتاح شد.

در مجموع برای این پنج طرح مهم آزمایشگاهي، تحقیقاتی و علمي – تخصصی انستیتو پاستور ایران، پژوهشکده شمال کشور بیش از 25 میلیارد ریال هزینه شده است.

اشتراک این خبر در :