ربیع فلاح استاندار مازندران کیا پرس به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، با برگزاری جلسه ای ویژه در فرمانداری نوشهر، استاندار مازندران  برای صدور مجوز و آغاز هر چه سریعتر این پروژه عظیم دستورات لازم را صادر کرد.

در این نشست استاندار مازندران از وضعیت همکاری با سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان شدیدا گلایه کرد و خواستار همکاری بیشتر برای تسریع در امر سرمایه گذاری در استان شد.

با توجه استاندار مازندران و همکاری همه دستگاههای اجرایی، مراحل صدور مجوز احداث بزرگترین بندر تفریحی ورزشی خاورمیانه تسریع خواهد شد و عملیات احداث این مجموعه به زودی آغاز می شود.

این بندر با 135 هزار متر مربع بنا شامل 35 هزار متر مربع فضای تجاری ، 70 هزار متر مربع فضای اقامتی در قالب هتل 5 ستاره ، 6 هکتار حوضچه پهلوگیری برای پهلوگیری 350 قایق کوچک و بزرگ و اسکله چند منظوره با امکانات تفریحی و ورزشی است.

همچنین بر اساس این طرح پرورش ماهیان در قفس با تولید 20 هزار تن صورت خواهد گرفت.

در این طرح که با هدف توسعه گردشگری ایجاد خواهد شد هر سال یک مجموعه افتتاح می گردد و 700 میلیارد تومان برای ساخت پروژه و 300 میلیارد تومان برای تجهیز آن در نظر گرفته شده که کلیه هزینه های احداث این بندر بزرگ از سوی گروه بهداشتی فیروز و شرکت معدنی ستاره طبرستان پرداخت می شود.

اشتراک این خبر در :