سرپرست نمایندگی روزنامه قدس در مازندران از برگزاری نمایشگاه عکس عاشورایی “روایت عاشقی ” همزمان با سراسر کشور در ساری خبر داد .
شیدالله احمدی افزود : روزنامه قدس با همکاری حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با هدف ترویج و ترجمان فرهنگ عاشورایی ، نمایشگاه عکس « روایت عاشقی » با موضوع محرم را در 72 نقطه کشور از جمله مازندران برگزار می‌کند  . ashoraei
وی تصریح نمود : نمایشگاه عکس عاشورایی از 40 عکس عکاسان برتر کشور تشکیل و به‌ دنبال فراخوان روزنامه قدس از بین صدها عکس ارسالی از عکاسان سراسر کشور انتخاب و برای کادر نمایشگاهی آماده و به شهرستان‌های مختلف فرستاده شده است.
دبیر اجرایی نمایشگاه عکس “روایت عاشقی” در مازندران یادآور شد : این نمایشگاه 24 تا 27 آذرماه در گالری سوره حوزه هنری مازندران برگزار و آیین های عزاداری سید و سالار شهیدان از زاویه دید عکاسان به نمایش گذاشته خواهد شد .
احمدی اضافه نمود : براساس برنامه زمان‌بندی شده ، این نمایشگاه‌ها با همکاری مشترک نمایندگی‌ها و سرپرستی‌های روزنامه قدس و سازمان‌ها و نهادهای مختلف استانی و محلی در سراسر کشور اعم از مراکز استان‌ها و شهرهای دیگر برپا می‌شود.
سرپرست نمایندگی روزنامه قدس در مازندران ادامه داد : تاکنون 650 قطعه عکس از 56 عکاس سراسر کشور به دبیرخانه رسیده و پس از بررسی عکس‌ها توسط داوران ، 160 عکس برای نمایشگاه‌ها انتخاب شده است.
احمدی یادآور شد : روزنامه قدس نمایشگاه عکس « روایت عاشقی » را در ماههای محرم و صفر و در 72 نقطه کشور برگزار می‌کند .
دبیر اجرایی نمایشگاه عکس “روایت عاشقی” در مازندران گفت : عکس های مذکور در نمایشگاه مجازی پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان مازندران نیز قرار گرفته و علاقمندان می توانند عکس ها را بصورت مجازی هم تماشا کنند .
احمدی با بیان اینکه نمایشگاه مجازی « روایت عاشقی» برای اولین بار در کشور اجرا شده است ، خاطرنشان کرد : علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه مجازی به پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان مازندران به نشانی www.artmazandaran.ir مراجعه نمایند

اشتراک این خبر در :