خبرگزاری فارس: آبگرفتگی 3 روستای رودسر و برق‌گرفتگی یک نفر
فرماندار رودسر گفت: هنوز اطلاعاتی مبنی بر غرق شدن مرد 42 ساله اهل روستای زنگول دره بدست ما نرسیده اما تلاش برای یافتن جسد این فرد همچنان ادامه دارد.

امیر جانبازی،‌ اظهار داشت : پل در دست ساخت ماچیان رحیم‌آباد به علت شدت بارندگی از روز گذشته مسدود شد. در ساعات اولیه بارندگی، فردی که در حال گذر از این محل بود به داخل رودخانه سقوط کرد و تاکنون جسد وی کشف نشده است.
فرماندار رودسر افزود: تلاش برای یافتن جسد این فرد همچنان ادامه دارد. این شخص، مردی 42 ساله اهل روستای زنگول دره کلاچای بوده است.

وی درباره آخرین وضعیت بارش باران در شهرستان رودسر اظهار کرد: بارندگی از شدت بالایی برخوردار است. با شروع فصل بارش، 70 درصد انهار شهرستان لایروبی شده بود که بر این اساس در بارش اخیر شاهد آبگرفتگی شدیدی در سطح شهرستان نبوده‌ا‌یم.

جانبازی با اشاره به بارش 10 سانتیمتری برف در ارتفاعات شهرستان ادامه داد: با توجه به اینکه بارش باران شدید بود اما در هیچ حوزه شهری و روستایی آبگرفتگی نداشتیم.

وی در خصوص پل در حال ساخت ماچیان گفت: طبق گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان، پل ماچیان در دهه فجر سال‌جاری به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک این خبر در :