فرماندار رامسر گفت که بارش شدید باران که از یکشنبه شب در این شهرستان آغاز شد، باعث آبگرفتگی معابر، جاری شدن سیل و کشته شدن یک شهروند رامسری شد.

حسین سروری  گفت: یک زن 34 ساله در اثر رانش زمین و سقوط در یک کانال آب، جان خود را از دست دادو نیروهای امدادی جنازه وی را چندصد متر جلوتر در داخل کانال یافتند.

فرماندار رامسر تصریح کرد: از شب گذشته تاکنون بیش از 160 میلی متر باران در رامسر باریده است که کم سابقه است و باعث خسارات سنگین، آبگرفتگی شدید معابر و خیابان های اصلی شهرهای رامسر، کتالم و سادات شهر شده است.

وی ادامه داد: شدت بارش به گونه ای بود که معابر اصلی شهر مسدود شده و ناچار مدارس شهر نیز تعطیل شد. بارش ها همچنین باعث رانش زمین و مسدود شدن برخی مسیرهای منطقه گردشگری جواهرده و آبگرفتگی دیگر روستاهای این شهرستان شده است.

فرماندار رامسر با اشاره به بارش های بی سابقه پاییز امسال در رامسر، خواستار اختصاص اعتبارات ویژه برای پیشگیری از وقوع سیل از طریق لایروبی کامل انهار و رودخانه ها شد.

گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستان عباس آباد نیز حاکی از آبگرفتگی شدید برخی معابر در این شهرستان دارد که باعث شده آب وارد برخی واحدهای تجاری شده و به آنها آسیب وارد کند.

اشتراک این خبر در :