خبرگزاری فارس: یادواره 206 شهید ورزشکار مازندران برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از برگزاری یادواره 206 شهید ورزشکار استان در ساری خبر داد.

جواد حسینیان، اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج دهمین یادواره 206 شهید ورزشکار مازندران در ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور مسئولان استانی و شهرستانی در این یادواره، خاطرنشان کرد: این مراسم روز چهارشنبه پنجم آذر با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان در سالن ورزشی تختی ساری برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران درباره دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج، تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج از سوی این سازمان بیش از 30 برنامه فرهنگی و ورزشی برای ورزشکاران زن و مرد بسیجی در استان تدارک دیده شد.

حسینیان با بیان اینکه از سوی کانون‌های مختلف سراسر استان نیز به مناسبت هفته بسیج برنامه خوبی انجام می‌شود، ابراز داشت: حضور در نماز سیاسی عبادی جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، دیدار با ورزشکاران موفق بسیجی، برگزاری مسابقات قرآن و مفاهیم در بین ورزشکاران بسیجی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری مراسم زیارت عاشورا و … از مهم‌ترین برنامه فرهنگی ورزشی این سازمان در استان است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در جویبار، یادآور شد: سازمان بسیج ورزشکاران استان و شهرستان با زبان فارسی و لاتین برای تیم‌های خارجی در وصف شهدا و جانبازان بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر و سالن مسابقه نصب کرده است.

حسینیان از بازدید ورزشکاران و قهرمانان المپیک و جهان به مناطق جنگی جنوب کشور خبر داد و اظهار داشت: در هفته بسیج ورزشکار قهرمانان المپیک، جهان و آسیا از مازندران برای بازدید از مناطق عملیاتی در قالب کاروان راهیان نور به جنوب کشور اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با اشاره به حضور قهرمانان و نامداران بزرگ ورزش کشور و استان در این سفر معنوی، تصریح کرد: برای نخستین‌بار در کشور و مازندران این اتفاق مهم روی می‌دهد که قهرمانان المپیک و جهان در  قالب راهیان نور به مناطق جنوب اعزام می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به تعامل خوب بسیار سازمان با کانون بسیج شهرستان‌ها، یادآور شد: سازمان بسیج ورزشکاران مازندران برای عضویت ورزشکاران بسیجی همکاری و تعامل با کلیه قهرمانان زن و مرد رشته‌های ورزشی مختلف در سراسر استان دارد./فارس

اشتراک این خبر در :