دعوت سفير قزاقستان از استاندار مازندران براي سفر به اين كشور
بقداد امیریف سفیر قزاقستان در ایران با حضور در دفتر كار ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران از وي براي حضور در قزاقستان براي توسعه مناسبات اقتصادي و تجاري دعوت كرد

در اين ديدار استاندار مازندران با تشكر از حضور امیریف سفیر قزاقستان در مازندران گفت : روابط مازندران و قزاقستان با توجه به همسايگي و وجود بنادر مناسب و راه ريلي كه به زودي افتتاح خواهد شد بايد بهتر و مناسبتر باشد .
وي تاكيد كرد : توسعه گردشگري سلامت و صادرات مركبات و مرغ مازندران به قزاقستان مي تواند هر چه سريعتر عملياتي شود و در حال حاضر با وجود رويكردهاي دولت تدبير و اميد فرصت ارزشمندي براي توسعه همكاريهاست.
مقام عالي دولت در استان تصريح كرد : 7 بار ملاقات رئيس محترم جمهوري دولت تدبير و اميد با رئيس جمهور قراقستان در مدت يكسال گذشته بيانگر توجه ويژه جمهوري اسلامي به كشور دوست و همسايه قزاقستان مي باشد.
در ادامه بقداد امیریف سفیر قزاقستان در ایران دعوتنامه استاندار مازندران براي سفر به قزاقستان را تقديم وي كرد و خواستار توسعه مناسبات اقتصادي و تجاري ايران و قزاقستان شد.
در اين ديدار سفير قزاقستان ظرفيت هاي مازندران را بسيار بالا خواند و گفت : بازار قزاقستان آماده دریافت کالاهای ایرانی است و ما انتظار داريم تا مناسبات تجاري بين قزاقستان و مازندران گسترش يابد و به همين دليل اميدواريم هر چه سريعتر شاهد حضور استاندار محترم و هيئت همراه اقتصادي به قزاقستان باشيم .
وي تاكيد كرد : ما مي خواهيم با ارتباط مناسب تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی مازندران و قزاقستان زمینه انتقال بار از مازندران به مقصد قزاقستان فراهم گردد

اشتراک این خبر در :