دبیر هیات کشتی مازندران گفت : فدراسیون کشتی ،اسامی شورای فنی برای حضور در رقابت های لیگ جهانی کشتی آزاد در جویبار را معرفی کرد .

غلام نوری زاده اظهار کرد : بر اساس اعلام فدراسیون ،’ منصور برزگر ‘،’ ابراهیم جوادی’ ، ‘ سید جواد رفوگر’ ، ‘ علی بیات’و’ عسکری محمدیان’ این مسوولیت را در زمان برگزاری این رقابت ها بر عهده خواهند داشت .

وی بیان کرد : همچنین بر اساس مقررات اعلام شده ، زمان ثبت قرارداد کشتی گیران و مربیان با تیم ها برای شرکت در این رقابت ها ، پایان وقت اداری امروز به پایان رسید و پس از آن هیچ قراردادی مورد قبول نخواهد بود .

دبیر هیات کشتی مازندران افزود : لیست تعهدنامه کشتی گیران، مربیان و سایر کادر مدیریتی برای شرکت در نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی تا پایان ساعت اداری امروز ملاک عمل خواهد بود.

نوری زاده ادامه داد: در صورتی که نام کشتی گیر یا کادر فنی و مدیریتی بدون سلب تعهد مکتوب از یک باشگاه در تعهد باشگاه دیگری قید شده باشد، فرد مذکور از حضور در لیگ جهانی محروم بوده و به کمیته انضباطی معرفی خواهد شد.

نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی کشتی آزاد پنجم لغایت 7 آذرماه جاری در جویبار برگزار می شود.

تیم های باشگاهی کشتی از کشورهای آمریکا، چین، کوبا، برونئی،افغانستان، مغولستان، بنگلادش ، مصر ، آذربایجان،سوریه، ترکیه ، زیمبابوه ، روسیه ، ترکمنستان و کنگو به همراه تیم های بیمه رازی ، گاز مازندران ، کفایتی مشهد و یک تیم از جویبار در این رقابت ها شرکت می کنند.

اشتراک این خبر در :