استاندار مازندران در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان گفت: 1506 نفر از پذيرفته شدگان آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي استان از ابتداي سال آينده مشغول به كار خواهند شد.

ربيع فلاح جلودار  با اشاره به اينكه اطلاعات كليه طرح ها و پروژه هاي مهم شهرستان ها در اختيار نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي قرار گرفته است، گفت: بايد از ظرفيت نمايندگان براي اختصاص بودجه لازم به طرح ها استفاده شود.
وي ارتباط با نمايندگان را بسيار مفيد دانست و افزود: به زودي جلسه ديگري با نمايندگان استان در تهران خواهيم داشت و رايزني هاي لازم براي تدوين بودجه اي كاربردي و عملياتي صورت خواهد گرفت.
فلاح ادامه داد: تا زماني كه لايحه بودجه توسط دولت بسته نشده مي توان با چانه زني، در بعضي سقف ها تغيير ايجاد كرد و بودجه بيشتري دريافت نمود.
نماينده عالي دولت در استان از مديران دستگاه هاي اجرايي خواست تا همه توان خود را در اين مدت براي رايزني با وزارتخانه ها در راستاي جذب اعتبارات لازم انجام دهند.
ربيع فلاح با اشاره به تدوين برنامه ششم توسعه استان اذعان نمود: جايگاه بخش خصوصي، نخبگان و دانشگاهيان بايد در اين برنامه لحاظ شود.
وي با بيان اينكه با بودجه دولتي نميتوان كشور را اداره كرد، تصريح نمود: بايد از ظرفيت مردمي بدون اتكا به نفت براي توسعه و آباداني كشور استفاده كرد.
استاندار مازندران ضمن تقدير از معاونت برنامه ريزي استانداري به جهت اجراي مطلوب سرشماري كشاورزي، خاطرنشان كرد: مازندران از جمله چند استان برتر كشور بود كه كار سرشماري را در موعد مقرر به پايان رساند.

اشتراک این خبر در :