حکایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران حکایت یک بام و دو هواست و این اداره محوری، یک مدیرکل شاغل و یک مدیرکل در سایه دارد.

درحالی حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی سکاندار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران است که نامه های صادره از بخش های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان از انتصاب مدیرکل جدید برای مازندران دارد، مدیرکلی که هنوز پایش به ساختمان ارشاد در میدان مرکزی ساری نرسیده است.

زمزمه جدایی حجت الاسلام ابراهیمی، شیخ فرهنگ و ارشاد مازندران از اواخر سال قبل از این اداره کل به گوش رسید، اما هر بار به دلایلی این خبر به واقعیت مبدل نشد و آخرین باری که شک جدایی ابراهیمی از کرسی اداره کلی ارشاد مازندران برای رسانه های استان به واقعیت تبدیل شد، دعوت از علی شادمان در نشست مدیران کل ارشاد سراسر کشور بود اما بعد از این نشست، باز شیخ ارشاد مازندران همچنان در سمتش فعالیت داشت.

تصویر نامه ذیل نشان می دهد که انتصاب علی شادمان به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تنها در حد حرف یا شایعه و یا بی اساس نبوده و مدتهاست که حکم مدیرکلی اش صادر شده اما اینکه چرا هنوز مشغول به کار نشده است،جای تأمل دارد؛ با این حال، طبق مستندات، نامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز خطاب به این مدیر جدید به استان مازندران ارسال می شود.مهر

 

اشتراک این خبر در :