بسم الله الرحمن الرحیم

« اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء »

فقدان عالم و عارف وارسته و ربانی حضرت آیت الله حاج سید حسن شجاعی کیاسری از علمای شجاع و انقلابی، ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر و ضایعه‌ای بزرگ است.که تنها لطف حضرت حق می تواند آن را جبران کند.
این شخصیت والامقام از مبارزان راه انقلاب اسلامی و از یاران متعهد و نزدیک حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بودند. ایشان در طول حیات پر برکتش و بویژه در مسئولیت های سنگین پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره منادی عدالت بوده و نقش برجسته‌ای در ترویج ارزش‌های دینی و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایفا کردند و خدمات فراوانی را به کشور عرضه داشتند این حادثه ناگوار، ضایعه‌ای برای حوزه‌ی علمیه و روحانیت و جامعه مذهبی کشور و به ویژه ارادتمندان و شاگردان ایشان و جوانانی است که از مجالس پر فیض و درس‌های سازنده‌ این معلم اخلاق بهره می‌بردند.
اینجانب ارتحال ملکوتی این فقیه بزرگوار را به امام عصر (عج) و نائب بزرگوارش حضرت امام خامنه‌ای(دامت برکاته)، مراجع عظام، روحانیون و طلاب گرانقدر بویژه شاگردان و خاندان و بیت (معظم‌له) و عموم مردم شریف و داغدار مازندران تسلیت عرض نموده و بواسطه اینکه ایشان تمام عمر را در جذبه نورانی عاشورایی زیست و هر منبر خود را به نام مبارک حضرتش آراست و اینک در آستانه اربعین حسینی به میهمانی حضرتش شتافت، شفاعت و. همنشینی با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برای ایشان مسالت می‌نمایم.
سید رمضان شجاعی کیاسری

اشتراک این خبر در :