رئیس مجلس گفت: برخی کشور‌ها حضور ایران را عامل ایجاد نا‌امنی می‌دانستند چراکه از لحاظ فکری ناتوان بودند و سیاست جمهوری اسلامی را درک نمی‌کردند اما امروز تمامی آن‌ها فهمیدند که جمهوری اسلامی برای منطقه صلح طلب و امنیت ساز است.

به گزارش مهر، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در بازدید از ناو شکن‌های جماران و بوشهر که در سواحل کشور جیبوتی پهلو گرفته‌اند در جمع پرسنل این دو ناو شکن گفت: خوشحال هستم که توفیق دارم در جمع تعدادی از نمایندگان شما زحمت کشان نیروی دریایی حضور داشته باشم. نقش شما در ایجاد امنیت در این منطقه برای تمام ایرانیان افتخارآمیز است.

وی افزود: ناو شکن جماران هم از این جهت که توسط متخصصین ایرانی ساخته شده و هم از جهت حضور شما دریادلان که امنیت ایجاد کردید، مایه افتخار است.

لاریجانی ادامه داد: برخی کشور‌ها حضور ایران را عامل ایجاد نا‌امنی می‌دانستند چراکه از لحاظ فکری ناتوان بودند و سیاست جمهوری اسلامی را درک نمی‌کردند اما امروز تمامی آن‌ها فهمیدند که جمهوری اسلامی صلح طلب و امنیت ساز برای منطقه است.

لاریجانی ادامه داد: در سال‌های اخیر شاهد نا‌امنی‌هایی در این منطقه بودیم که صدمه‌هایی برای کشورهای مختلف در پی داشت اما با حضور نیروهای دریایی ایران امنیت برای تردد در منطقه ایجاد شد که انجام این مهم نشان دهنده سیاست جمهوری اسلامی در ایجاد صلح و ارامش در این مناطق است.

وی افزود: از امیر سیاری و همکاران تشکر می‌کنم که تدابیر رهبر انقلاب را به درستی پیگیری و محقق کردید.

اشتراک این خبر در :