خبرگزاری فارس: مهلت سه ماهه دادگستری مازندران به سازمان‌ها برای پرداخت حقوق موقوفات

مدیرکل دادگستری مازندران به تمامی سازمان‌ها و نهادهای بدهکار اوقاف استان مهلت سه ماهه داد تا نسبت به پرداخت حق و حقوق موقوفات اقدام کنند.

حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد  در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد با تاکید بر اینکه بیت‌المال به عنوان امانت در دست مسئولان قرار دارد، اظهار داشت: بیت‌المال نیازمند مراقبت و مواظبت زیادی است که همه مسئولان باید در این راه کوشا باشند.

وی بر حفظ حقوق بیت‌المال از سوی همه مسئولان استان تاکید کرد و گفت: هر مسئولی باید در زمان تصدی خود از حق و حقوق بیت‌المال دفاع کند.

این مسئول به مسئله وقف در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: وقف می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کند و این مسئله نیازمند ترویج فرهنگ وقف از سوی مسئولان و مردم است.

تقوی‌فرد خواستار پرداخت حق و حقوق موقوفات از سوی مسئولان و نهادهای دولتی به اداره کل اوقاف مازندران شد و گفت: تمامی مسئولان باید در اجرای صحیح نیات واقفان کمک‌کار اوقاف باشند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید نسبت به پرداخت حق و حقوق موقوفات اقدام کنند، بیان داشت: همه ما امانتدار موقوفات هستیم که در این امر نباید از هیچ تلاشی دریغ کنیم.

مدیرکل دادگستری استان مازندران به تمامی سازمان‌ها و نهادهای بدهکار اوقاف مازندران مهلت سه ماهه داد تا نسبت به پرداخت حق و حقوق موقوفات اقدام کنند./فارس

اشتراک این خبر در :