خبرگزاری فارس: شورای بورس در دانشگاه مازندران تشکیل شد

شورای بورس دانشگاه مازندران با توجه به نیازهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه برای نخستین‌بار در این واحد دانشگاهی تشکیل شد.

به گزارش کیاپرس  به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، شورای بورس دانشگاه مازندران با توجه به نیازهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه برای نخستین بار در این واحد دانشگاهی تشکیل شد.

این شورا در راستای تامین نیروی انسانی متعهد و متخصص مورد نیاز کشور و جذب متقاضیان ادامه تحصیل در دوره دکترا بر اساس ضوابط و مقررات شورای اجرایی بورس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دستورالعمل اجرایی داخلی دانشگاه برای نخستین‌بار تشکیل شد.

معاون آموزشی دانشگاه مازندران با اعلام این خبر درباره وظایف و فعالیت‌های شورای بورس دانشگاه گفت: این شورا می‌کوشد تا با ساماندهی موضوع ادامه تحصیل اعضای هیئت علمی در مرتبه مربی به ارتقای سطح کیفی دانشگاه کمک کند.

شادمهر میردار ادامه داد: علاوه بر این با رسیدگی به وضعیت بورسیه‌های شاغل به تحصیل دانشگاه در داخل و خارج از کشور از طریق این شورا اقدامات لازم انجام می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه مازندران گفت: تدوین دستورالعمل اجرایی مناسب برای تبدیل بورسیه‌های متقاضی تبدیل وضعیت خارج به داخل و نیز متقاضیان موسسه‌های مختلف برای ادامه تحصیل در دوره‌های دکترا دانشگاه مازندران از دیگر وظایف این شورا است.

میردار اظهار داشت: امیدواریم با تلاش و همت همه همکاران دانشگاهی این رسالت بزرگ به نحوی شایسته به انجام برسد تا جایگاه رفیع دانشگاه مازندران در آموزش عالی کشور بیش از پیش ارتقا یابد.

گفتنی است شادمهر میردار معاون آموزشی دانشگاه به عنوان دبیر شورای بورس در دانشگاه مازندران و کوروش نوذری معاون اداری و مالی دانشگاه، مسلم منصور لکورج معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، علی اکبر باقری خلیلی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه و عالیه بخشیان کارشناس آموزشی دانشگاه به عنوان اعضای شورای بورس انتخاب شدند.

اشتراک این خبر در :