خبرگزاری فارس: اراضی محلات پرخطر ساری تعیین تکلیف شود

فرمانده انتظامی مازندران در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، با بیان اینکه اگر هر دستگاه فقط یک چادر در منطقه نوبنیاد مستقر کند، بافت این منطقه تغییر می‌کند، افزود: نیازمند همکاری بیشتر دستگاه‌ها هستیم.
مسعود جعفری‌نسب  با اشاره به اینکه برای اجرای عملیات در مناطق پرخطر و حفظ و حراست از این مناطق، نیرو و اعتبار مضاعفی در اختیار نداشتیم، تصریح‌ کرد: حدود هشت ماه است که نیروی انتظامی، کار در منطقه نوبنیاد را شروع کرده اما تا چه وقت باید به حضور انتظامی ادامه بدهیم.

وی، با بیان اینکه بیم آن داریم که ترک‌محله شهرستان ساری را رها کنیم و باز به حالت اولیه خود برگردد، متذکر شد: اگر فرماندهی انتظامی استان، نیروهای خود را از محلات پرخطر که پاکسازی شده، خارج کند و بعد این محلات دوباره به وضعیت قبلی خود برگردند آن وقت مردم چه تصوری می‌کنند.

فرمانده انتظامی مازندران،  ادامه‌ داد: از زمان حضور نیروی انتظامی در محلات پرخطر، حکم اعدام و حبس ابد برای کسی در این محلات صادر نشده، چرا که اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار دادیم.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه بهسازی کوچه‌های خاکی محله نوبنیاد، کار نیروی انتظامی نیست اما ما این کار را انجام دادیم، گفت: دیگر دیوارکشی ساختمان‌ها، استقرار اورِژانس اجتماعی و … کار پلیس نیست و دستگاه‌های مرتبط باید ورود پیدا کنند.

اشتراک این خبر در :