معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري مازندران در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان،  ابراز داشت: با همه توان اين محلات بايد به سمت بهسازي و مرمت پيش بروند و چشم انداز ترسيم شده با همت همه دستگاه هاي مسوول محقق شود.

عليرضا يونسي رستمي، فضاي استان براي تحقق اين مهم را فضاي هم دلي و هم افزايي توصيف نمود و خاطر نشان ساخت: بر آنيم تا جسم و روح آسيب ديدگان درمان شود و شرافت و كرامت انساني صيانت گردد و تلاش نيروي انتظامي در عمليات‌هاي اجرايي در راستاي حفظ كرامت انساني است.

وي با بيان اينكه ما متولي امر مردم و خدمتگزار آنان هستيم، اظهار نمود: موظف هستيم در اندازه بضاعت و توان، رفاه و آسايش مردم را فراهم كنيم.

معاون سياسي امنيتي استاندار، با بيان اين كه دستگاه هاي اجرايي مسوول وظايف خود را در مقطع بهسازي اين محلات به طور جدي انجام دهند، ياد آور شد: بايد ارايه خدمات به محلات آلوده تا بازگشت سلامت كامل به اين محلات تداوم يابد و در جهت افزايش خدمات دهي در اين مناطق تلاش شود.

وي از رسانه ها خواست تا با بازديد از اين محلات و اطلاع رساني از اقدامات انجام شده، روحيه مديران را تقويت نمايند و با نقد سازنده و بيان نقاط قوت و ضعفِ اقدامات، مسوولان را همراهي كنند و همراهي مردم را در اين امر خطير جلب نمايند.

يونسي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه مركز نگهداري و درمان معتادان در مركز كاهش آسيب و درمان قاجارخيل شهرستان ساري از بهترين مراكز نگهداري و مداواي معتادان در سطح كشور است، خاطر نشان ساخت: اين مركز 17هكتار زمين دارد و طرح آمايش اين اراضي بايد براي تبديل به يك مركز توليدي در راستاي درمان اشتغال محور آماده شود.

وي با اشاره به اين كه مركز قاجار خيل از سوي وزارت كشور به عنوان پايلوت شناخته شده است، ياد آور شد: اجراي برنامه هاي فرهنگي و تبليغ انديشه هاي ديني و معرفتي در اين مركز مورد توجه قرار گيرد.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران با اشاره به اينكه نسبت به سال گذشته نزاع دسته‌جمعي، درگيري، تجاوز به عنف و … در استان كاهش يافته است، تصريح‌كرد: مشكلات بايد به صورت بنيادي رفع شود.

يونسي با بيان اينكه بعد از پاكسازي محلات آلوده توسط نيروي انتظامي، ديگر دستگاه‌ها بايد نسبت به مراقبت و نگهداري دائمي اين محلات اقدام كنند، بيان داشت: جلسات شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان ها، جدي گرفته شود و انتظار مي رود، فرمانداران در اين جلسات بر فرايند مراقبت مستمر بر محلات آلوده ي پاكسازي شده، نظارت نمايند.

 

اشتراک این خبر در :