دستگیری

سرهنگ نصیری از دستگیری ۴ نفر از کسانی که در تیراندازی اخیر در میاندورود مشارکت داشتند که منجر به مصدوم شدن یک جوان انجامید خبر داد و گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی این افراد دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی میاندورود در خصوص فرا رسیدن ماه محرم و تدابیری که نیروی انتظامی اتخاذ کرده است، افزود: پلیس در ایام محرم با کسانی که اقدام به هنجارشکنی می کنند برخورد خواهد کرد.

وی بیان داشت: بدلیل ورود افراد زیادی از شهرهای اطراف در روزهای تاسوعا و عاشورا به میاندورود، نیروی انتظامی با آماده باش کامل تدابیر امنیتی و ترافیکی را در سطح شهرستان بخصوص در شهر سورک به اجرا خواهد گذاشت.

نصیری با اشاره به نقش پلیس افتخاری، همیار پلیس و مسئولان هیات ها در جلوگیری از برهم زنندگان نظم و امنیت، اظهار داشت: مردم می توانند با همکاری و تعامل با پلیس در جهت تامین امنیت پایدار در همه زمینه ها همکاری داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: بدلیل اینکه در شب های محرم مردم تا پاسی از شب در مساجد و تکایا حضور دارند به همین دلیل کشت های امنیتی را تا پاسی از شب برقرار کردیم تا از بروز سرقت و هرگونه ناامنی جلوگیری شود.

نصیری با اشاره به اینکه عده ای از افراد در روز عاشورا اقدام به قمه زنی می کنند، ابراز داشت: نیروی انتظامی میاندورود برای پیشگیری از قمه زنی با تدابیر فرمانده انتظامی استان و همکاری همکاران قضایی با انجام اقدامات پیشگیرانه درصدد جلوگیری از این اقدام است.

این مسئول با بیان اینکه قمه زنی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری و مراجع تقلید، که اینکار را حرام و زشت دانسته اند، پلیس با کسانی که اقدام به انجام اینگونه اعمال انحرافی می کنند، برخورد خواهد کرد. بلاغ

اشتراک این خبر در :