مدیرعامل آب منطقه ای مازندران در جمع مدیران و معاونین خود گفت: با اشاره به ضرورت شفاف سازی در بخش تعرفه ها حرکت به سمت واقعی کردن قیمت ها را امری ضروری برشمرد و بر اجرایی کردن سیاست های وزارت نیرو در این بخش تاکید کرد .

محمدابراهیم یخکشی بسترهای مجاری آبی را محل مناسبی برای گردشگری برشمرد و تصریح کرد : اگر از بستر  ها  در این بخش استفاده شود ضمن آنکه سبب رونق اقتصادی در منطقه می شود از دخل و تصرف غیر اصولی در آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد .

وی،  بر توسعه صنعت برقابی در استان تاکید کرد و افزود : باید تلاش کنیم از تاسیسات آبی استان استفاده مضاعفی در بخش تولید انرژی برقابی و صنعت گردشگری داشته باشیم .و این بحث را در بخش طرح های آبرسانی نیز توسعه بدهیم.

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران  با تاکید بر ضرورت آموزش همکاران و ارتقاء سطح علمی آنها در مجموعه تخصصی صنعت آب استان ، به موضوع ضرورت برخورداری از یک  برنامه عملیاتی در بخش مختلف شرکت اشاره و تصریح کرد : این امر مورد تاکید مقام عالی وزارت نیرو بوده لذا همه ما باید در کارمان یک برنامه عملیاتی  مناسب داشته باشیم و براساس برنامه عمل  نموده  و شاخص هایی که در برنامه مد نظر قرار دادیم  به سمت آن حرکت کنیم .

اشتراک این خبر در :