مدیر کل اوقاف مازندران از برگزاری تجمع بزرگ رهروان زینبی ویژه بانوان در آستان امامزاده عباس(ع) ساری خبر داد.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده  در دوازدهمین جلسه قرارگاه حضرت سید الشهدا(س) و ستاد برگزاری همایش رهروان زینبی مازندران که در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد با اشاره به اجرای طرح بصیرت عاشورایی در امامزادگان استان گفت: در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی طرح سوگواره بصیرت عاشورایی از ابتدای ماه محرم در 222 بقعه و امامزاده مازندران در حال اجرا است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: سازمان اوقاف به منظور جهت‌دهی به مراسم عزاداری و اجرای صحیح نیات موقوفات مرتبط، طرح‌ها و برنامه‌های متنوع و پرباری را با نام سوگواره بصیرت عاشورایی در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور اجرا می‌کند.

علیزاده از اجرای ویژه برنامه تجمع بزرگ رهروان زینبی در مازندران خبر داد و گفت: تجمع بزرگ رهروان زینبی روز 12 محرم همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه شاخص استان اجرا می‌شود.

وی از اجرای مراسم استانی تجمع بزرگ رهروان زینبی در امامزاده عباس (ع) ساری خبر داد و بیان داشت: این تجمع در راستای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی و قرارگاه حضرت سید الشهدا(ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به برگزاری جلسه هماهنگی ستاد تجمع رهروان زینبی اشاره کرد و اظهار داشت: به جهت اهمیت موضوع و تقویت باورهای دینی، تبیین قیام عاشورا در بین عموم مردم و گسترش و تعمیق بصیرت در جامعه جلسه هماهنگی ستاد برگزاری تجمع رهروان زینبی شنبه 10 آبان 93 در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار می‌شود.

علیزاده با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) بعد از حضرت زهرا(س) انقلابی ترین زن تاریخ اسلام است، افزود: امروز زنان جامعه ما نیاز به انقلابی بودن دارند و این تفکر را باید از تفکرات حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) الگو بگیرند.

وی با بیان اینکه همه جلوه های شهادت را حضرت زینب (س) دارا بودند، ادامه داد: حضرت زینب (س) در اوج مصیبت خداوند را فراموش نکرد.

اشتراک این خبر در :