مشي اعتدالي و پرهيز از افراط و تفريط  ويژگي مهم آيت الله مهدوي كني بود
 معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري مازندران  در مراسم بزرگداشت آيت الله مهدوي كني در استانداري مازندران افزود : يكي از برجسته ترين ويژگي هاي مرحوم آيت الله مهدوي كني مشي اعتدالي و پرهيز از افراط و تفريط بود و در رسالت خود به ملاحظات شخصي و جناحي توجه نمي كرد و با تدبير عمل مي نمود.

علیرضا یونسی، افزود : در روز عاشورا تمام حق در مقابل باطل قرار گرفت و در حقيقت عاشورا تجلي تلاقي عقل و عشق است .
وی،  با اشاره به اينكه روز عاشورا روز تجلي همه فضيلت هاي انساني در همه ابعاد است تصريح نمود : با گذشت بيش از 1400 سال  حماسه عظيم عاشورا همچون خورشيدي فروزان دلها و جانها را روشن مي كند و حياتبخش و راهنماست .
وي با تاكيد بر اينكه همه بشريت تشنه معرفت عاشورا هستند و عاشورا تجلي همه زيبائيهاست گفت : عاشورا نماد حريت ، معرفت و آزادگي در زيباترين صورت و سيرت است و تا حيات است و تا بشر است عشق و محبت به امام حسين (ع) وجود دارد و پرتوافشاني مي كند.
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري مازندران از عاشورا به عنوان روز تقابل اسلام علوي و اسلام اموي ياد كرد و گفت : همه ما بايد تلاش كنيم تا به معرفت حسيني نائل شويم و هر زميني مي تواند كربلا و هر عصر و زماني مي تواند عاشورا باشد
وي در ادامه با گراميداشت عالم عامل و فقيد سعيد آيت الله مهدوي كني گفت : اين شخصيت پارسا از رهروان صادق امام حسين (ع) و به اصول و آرمانهاي انقلاب وفادار بود.
يونسي تاكيد كرد : آيت الله مهدوي كني شخصيتي انقلابي و الگوي تدبير و اعتدال بود و در عرصه سياست و فرهنگ با پرهيز از افراط و تفريط فعاليت مي كرد.
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري مازندران در پايان دفاع از حقيقت ، صداقت و راستگويي ، اصولگرايي در منش و اعتدال گرايي در روش و ولايتمداري را از ديگر ويژگي هاي شخصيتي مرحوم آيت الله مهدوي كني ذكر كرد

اشتراک این خبر در :